Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Mantas

People avoid them!!! Waste of money better read we book or go to psihologyst.Laser therapy dosent work!!!

Waste of money

Reanne Renooij-Detmers

Inmiddels ben ik bijna 3 jaar geleden gelaserd bij prostop. Ik vond het de eerste 2 dagen even moeilijk, maar daarna was het helemaal okay.
Ik zie anderen roken en voel er niets meer bij,...
Ik zie anderen roken en voel er niets meer bij, alsof ik het nooit gedaan heb.
Het gesprek was heel fijn en open. Via de vragen kon het laseren op mij worden afgestemd, bijv of ik dacht veel aan te komen.
Wat ik mee wil geven, stoppen deed ik daarvoor ook, tig mislukte pogingen.... maar nu deed ik het echt voor mezelf.

Na het stoppen sta je er niet alleen voor.

Lydia Meuwese

22 jaar geleden gestopt met de prostop behandeling. Nooit meer 1 sigaret aangeraakt. Ik rookte 2 pakjes per dag.
Ik kan het iedereen aanraden.
Vriendelijke groet, en ik ben blij met...
Ik kan het iedereen aanraden.
Vriendelijke groet, en ik ben blij met jullie
Lydia Meuwese

Het is gewoon goed

Ingrid Broekmeulen

Nog steeds geen trekje genomen nadat ik in 2011 1 behandeling heb gehad.

Maar 1 behandeling nodig gehad

Sara Ouwehand

Vervelend commercieel bedrijf. Een betaalde afspraak is met 1 klik gemaakt. Een gratis nabehandeling kan alleen via een 088 nummer. Handig gespeeld.

Therapeut zelf kan (mag?) je geen...

Therapeut zelf kan (mag?) je geen contact mee hebben. Wederom dat 088 nummer, terwijl ik echt met persoonlijke vragen aan hem zat.

De laserbehandeling was op t moment zelf aangenaam. Alleen het effect bleef maar kort aanwezig. Daarna was t ouderwets knokken op wilskracht. En had ik dus geen ruggespraak.

Accupunctuur heb ik op een andere manier zeer goede ervaringen mee. Maar zoek beter iemand met een zelfstandige praktijk zonder dat jasje van Prostop.

Laseraar was een sympathieke man.

Baghdadi

Dat is nu bijna 3 jaar dat ik gestopt met sigaret ik weet het niet wat staat in dit kleine dos met echt prostop is een wonder

Echt toppers

Jan

Goed, professioneel contact met Tamara. Plezierig gesprek goede uitleg en pijnloze behandeling. Daarna geen sigaret meer aangeraakt ( wel een pakje gebroken en weggegooid) Nu 4 weken rookvrij... Goed, professioneel contact met Tamara. Plezierig gesprek goede uitleg en pijnloze behandeling. Daarna geen sigaret meer aangeraakt ( wel een pakje gebroken en weggegooid) Nu 4 weken rookvrij zonder een enkel probleem. Rokers doen! Tamara bedankt

Alles zeer goed en vakkundig

Marijke

Goede uitleg.
Ze nemen de tijd

Frans Hamer

Goede organisatie met duidelijke info.

duidelijke info en vakkundige terapeut

Rachel

10-10-2018 en vandaag de dag nog steeds gestopt. 🙏🏼

1 enkele behandeling na 25 jaar verstokt roken. Het werkt dus echt deze behandeling.