201420006

Echt top op prostaatgebied!

Ik wil dit adres van Prostate Center Europe aan iedereen aanbevelen. Het is een adres waar je in goede handen bent en zij weten waar ze over praten. Naast mij op de kamer lag een vrouwenarts uit... Ik wil dit adres van Prostate Center Europe aan iedereen aanbevelen. Het is een adres waar je in goede handen bent en zij weten waar ze over praten. Naast mij op de kamer lag een vrouwenarts uit zuid Duitsland . Deze man kon overal naar toe. Hij zei..... Dit is het beste adres van heel Europa. Dat zegt genoeg. Ze zijn top op prostaatgebied. Echt aan te bevelen.

20140004

Deskundig en uitermate korte wachttijden

Kan het centrum aanbevelen voor zijn specialiteit (urologische en prostaat problemen) als zeer deskundig en met uitermate korte wachttijden

20140003

De begeleiding was perfect

Over het totaal ben ik heel tevreden. Over de goede behandeling in Gronau heb ik verschillende mannen opmerkzaam gemaakt. De begeleiding was in zijn algemeenheid perfect.

20140002

Dit is Hét adres om je te laten behandelen aan de prostaat!

Ik ben ervan overtuigd dat Top Medical Care/Prostate Center Europe Hét adres is om je te laten behandelen aan de prostaat! Ze blinken uit in Professionaliteit/Ervaring én Liefde/Respect voor de... Ik ben ervan overtuigd dat Top Medical Care/Prostate Center Europe Hét adres is om je te laten behandelen aan de prostaat! Ze blinken uit in Professionaliteit/Ervaring én Liefde/Respect voor de Patiënt!

20140005

Uitstekend advies van de artsen

Lezer; na advies van Andros mannen kliniek, waar men mij een prostaat operatie voorstelde, heb ik mij,als second opinion bij het Prostate Center laten onderzoeken. Na onderzoek in Duitsland,... Lezer; na advies van Andros mannen kliniek, waar men mij een prostaat operatie voorstelde, heb ik mij,als second opinion bij het Prostate Center laten onderzoeken. Na onderzoek in Duitsland, adviseerde de arts mij om Combodart te proberen. Sinds ik dit geneesmiddel gebruik heb ik geen enkele, maar dan ook geen enkele klacht meer te hebben. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar het is echt zo. U begrijpt dat ik ontzettend blij ben met stap om naar het Prostaat Center te gaan.

20140001

Zeer tevreden

Ben over alles zeer tevreden.