Grootholt

Goede ervaring

wij hebben het ervaren als zeer super.

Esman

Goed en duidelijk

De behandeling van mijn probleem was zeer voortvarend en duidelijk gericht op een zo snel mogelijk herstel. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd.

van den Belt

Super

Poli bezoek, super, alles in een middag van onderzoek tot echo tot lab, einde dag gesprek Professor de Wit en opgelucht naar huis...........

van Goor

Zeer kundig team

Als je als protaatkanker patient een genezende behandeling kunt ondergaan (tumor niet door het prostaatkapsel heen) ben je in st Antonius in zeer goede handen. Een efficient werkend en zeer kundig... Als je als protaatkanker patient een genezende behandeling kunt ondergaan (tumor niet door het prostaatkapsel heen) ben je in st Antonius in zeer goede handen. Een efficient werkend en zeer kundig team. Als je echter buiten deze groep valt ben je helaas minder welkom. Ik maakte dat mee toen een andere patient met uitgezaaide prostaatkanker werd terugestuurd en dus niet welkom was!

van Hijkoop

Top

Alles was top. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Een kennis van mij heb ik naar jullie doorverwezen die is inmiddels ook geopereerd en ook hij was heel positief.

Metz

De beste keuze!

Na een twijfelachtige ervaring in een Nederlands ziekenhuis heb ik gelukkig contact gekregen met iemand die via TMC aan zijn prostaat geopereerd was. Zijn enthousiasme heeft mij er toe gebracht om... Na een twijfelachtige ervaring in een Nederlands ziekenhuis heb ik gelukkig contact gekregen met iemand die via TMC aan zijn prostaat geopereerd was. Zijn enthousiasme heeft mij er toe gebracht om met TMC contact te zoeken en daar was het meteen raak. Na een lang telefoongesprek en veel informatie verder was mijn keuze eigenlijk al gemaakt, hier moest ik verder mee. De ontvangst de uitleg en het uitgestraalde vertrouwen tijdens mijn eerste bezoek in Gronau waren van dien aard dat wij besloten om de operatie daar uit te laten voeren. Op dat moment en zeker achteraf is dit de beste keuze die wij hebben genomen. De 8 dagen ziekenhuis waren heel prettig op alle punten. Van alle ongemakken die je hoort na zo'n operatie heb ik geen last, het gaat fantastisch. Wij geven iedereen een 10+, Dr Witt en de hele staf enorm bedankt. Henk Metz, Heemstede

Last

Uitstekend

Als ik vooruitgeweten had dat alles zo goed zou gaan had ik mij vooraf niet zo druk gemaakt .

Baptist

Zeer dankbaar

Ik heb veel kennissen en vrienden in mijn omgeving die behandeld zijn aan hun prostaat, maar niemand is zo tevreden als ik. Ik ben jullie team en dokter Meijer nog zeer dankbaar.

Bauer

Chapeau!

Juist omdat opname in een ziekenhuis nooit een prettige aangelegenheid is, is het van belang dat je niet alleen een goede medische behandeling krijgt, maar het verblijf ook aangenaam is. En beide is... Juist omdat opname in een ziekenhuis nooit een prettige aangelegenheid is, is het van belang dat je niet alleen een goede medische behandeling krijgt, maar het verblijf ook aangenaam is. En beide is het geval geweest. Chapeau !

Koenraadt

Aanbevelen

Ik wil dit adres van top medical care en prostaatcentrum aan iedereen aanbevelen. Het is een adres waar je in goede handen bent en zij weten waar ze over praten. Naast mij op de kamer lag een... Ik wil dit adres van top medical care en prostaatcentrum aan iedereen aanbevelen. Het is een adres waar je in goede handen bent en zij weten waar ze over praten. Naast mij op de kamer lag een vrouwenarts uit zuid Duitsland . Deze man kon overal naar toe. Hij zei..... Dit is het beste adres van heel Europa. Dat zegt genoeg. Ze zijn top op prostaatgebied. Echt aan te bevelen.