van Dijk

Veel ervaring

Hoewel wij in Nederland ook op verschillende plaatsen operatie robots hebben heb ik toch gekozen voor het Prostaat Center in Gronau. Men heeft hier zoveel ervaring op dit gebied dat de keuze voor... Hoewel wij in Nederland ook op verschillende plaatsen operatie robots hebben heb ik toch gekozen voor het Prostaat Center in Gronau. Men heeft hier zoveel ervaring op dit gebied dat de keuze voor mij niet moeilijk was.

Barink

Goed behandeld

ben zeer goed behandeld

Lubbersen

Zeer tevreden

Het is nu inmiddels alweer 1 1/2 jaar geleden, dat ik geopereerd werd ivm prostaatkanker. Ik ben nog steeds met mensen in gesprek om Top Medical Care/Prostate Center Europe te promoten. Vooral het... Het is nu inmiddels alweer 1 1/2 jaar geleden, dat ik geopereerd werd ivm prostaatkanker. Ik ben nog steeds met mensen in gesprek om Top Medical Care/Prostate Center Europe te promoten. Vooral het laten opereren met behulp van de robot geef ik nog steeds door zolang het in Nederland nog niet gebeurd. Je kunt je maar 1 x laten opereren en dan wil je toch de beste chirurg het werk laten doen? Jammer dat zorgverzekeraars daar nog steeds anders over denken.

Betlem

Zeer goed

Ik heb de operatie als weinig belastend ervaren en de begeleiding als zeer goed. Het was geen vervelende onderbreking van mijn drukke werkzaamheden.

van Asperen

Helemaal super!

was de behandeling overal maar zo

Bathoorn

Bijzonder

Een bijzonder instelling welke ik iedereen kan aanraden. Bedankt voor de goede verzorging

Hamminga

Aanrader

Mijn behandeling heb ik ervaren als zeer goed ik kan het iedereen aanraden.

ter Bork

Super

Zeer tevreden.

Koster

Zeer goed

De zorg is zeer goed georganiseerd;soort lopende band met toch persoonlijke aandacht en begeleiding. Zonder meer de kliniek met de meeste ervaring in noordwest Europa.

Ike

Vakantie

Ik heb het verblijf in Gronau als een soort vakantie ervaren. Volledige verzorging en heerlijk eten. Heerlijk geslapen en veel uitgerust.