Jos Lemmens

Heel graag wil ik iedereen van Prostate Center Europe hartelijk danken voor alle goede zorgen.

Vanaf het eerste contact had ik het gevoel dat ik bij de juiste mensen was terechtgekomen, zowel in Hengelo als in Gronau.

Jullie werkwijze en benadering van patiënten mag een voorbeeld zijn voor overige instellingen in Nederland!

Tevens ook alle lof voor de gehele staf en medewerkers van het ziekenhuis in Gronau.

Nogmaals hartelijk dank!!!

Vanaf het eerste contact verliep alles vlekkeloos, snelle antwoorden en vooral behulpzaam en vriendelijk.
Prima Nederlandse begeleiding in Gronau.
Uitstekende verzorging in een schoon en...
Prima Nederlandse begeleiding in Gronau.
Uitstekende verzorging in een schoon en hygiënisch ziekenhuis in Gronau.
Zeer korte herstelperiode.

Lambertus Kolle

Een echt uitgebreide GIDSENDE WEBSITE:
De website is uitermate informatief en helder over wat mogelijk is en de reikwijdte van wat mag je wel verwachten en wat niet.De ondersteuning door Een echt uitgebreide GIDSENDE WEBSITE:
het Top Medical Care team maakt zijn naam waar en is heel aangenaam en behulpzaam. Het Antonis ziekenhuis is heel aangenaam om te verblijven en hun verzorging en zorgzaamheid is verkwikkend.
HET MEDISCH HANDELEN IN GRONAU
Het top medisch handelen (totale team Dr Witt) in Gronau is de basiscapaciteit van de geneeskunde (Urologie) en de kunst om uit de literatuur ( evidence based medicine) en de staande actuele kunde uit de eigen ervaring en het medisch team van collega's rond de patiënt en de persoon van de artsen in elkaar te vlechten : dat levert op evidence based medicine met als resultaat de beste therapie keuze voor een individuele patiënt te maken uit het spectrum van mogelijkheden.Het denk- en handelingsspectrum op kleur houden is de basis voor het beste handelen naar de patient ( educated guess)is daar aan de orde en is hun parool.Veel persoonlijke aandacht is dagelijks aan de orde en voelbaar.

Lambertus Kolle Maastricht

Gerrit

Zeer goed. De patiënt staat in Gronau echt nog centraal en men beschouwt het voorkomen van incontinentie als zeer hoge prioriteit. Ik ben in oktober 2015 geopereerd door Dr. Wagner en ben nog steeds... Zeer goed. De patiënt staat in Gronau echt nog centraal en men beschouwt het voorkomen van incontinentie als zeer hoge prioriteit. Ik ben in oktober 2015 geopereerd door Dr. Wagner en ben nog steeds zeer tevreden. De dokter komt twee keer per dag en neemt alle tijd voor het beantwoorden van vragen. Hier wordt je nog lang genoeg verpleegd om zonder slangetjes naar huis te kunnen. Prima verzorging door deskundig personeel en zeer goede begeleiding door o.a. Marjolein Kamphuis en haar collega's.

Veel aandacht voor de patiënt. Uitstekende verzorging. Enorm veel ervaring.

Joop Groot Nibbelink

Bijna vergeten om jullie te bedanken voor de voorbereiding en begeleiding tijdens mijn verblijf in PZNW Gronau. Na de goede berichten over de operatie en het herstel en voortreffelijke verzorging in... Bijna vergeten om jullie te bedanken voor de voorbereiding en begeleiding tijdens mijn verblijf in PZNW Gronau. Na de goede berichten over de operatie en het herstel en voortreffelijke verzorging in het ziekenhuis ben ik thuis het programma goed aan het volgen. Vorige week donderdag voor het laatst bij de fysio bekken-/bodemtherapie geweest dus ook betreffende incontinentie is op dit moment ook alles onder controle. ik hoop dat dit ook zo blijft.
Ik wil jullie bedanken voor de uitstekende , betrokken, deskundige en professionele begeleiding tijdens het gehele proces. Het eerste gesprek met Dr. Wagner, de voorbereidingsdag vòòr de operatie en na de operatie zijn voortreffelijk door jullie begeleid.
Mede namens mijn vrouw wil ik jullie daarvoor nogmaals hartelijk bedanken.

HPV test

Begin mei een HPV test besteld, deze gelijk betaald. Hier nooit een bevestiging van ontvangen waardoor je je afvraagt of het wel goed gaat. Paar dagen later maar een mail verzonden met de vraag of... Begin mei een HPV test besteld, deze gelijk betaald. Hier nooit een bevestiging van ontvangen waardoor je je afvraagt of het wel goed gaat. Paar dagen later maar een mail verzonden met de vraag of alles goed aangekomen is. Een dag later een reactie ontvangen dat de test verzonden was. Deze test vervolgens een week later in de brievenbus gekregen( hoe kan het dat een pakket van de tnt binnen 1 dag bezorgd wordt en dit een meer dan een week duurt?) In ieder geval alle instructies gevolgd en de test gelijk weer teruggezonden. Weer na meer dan 1,5 geen reactie dus weer een mail verzonden. Toen bleek dat de test kwijt was en dat de instructie niet duidelijk was geweest waardoor een nieuwe test verzonden zou worden zodat de test opnieuw gedaan kon worden. Deze test intussen twee weken later nog steeds niet ontvangen. Meerdere boze mails verzonden en totaal nul komma nul reactie van dit bedrijf ontvangen. Vervolgens gebeld, kom je bij een drukke telefoon centrale terecht waar de mensen niets anders kunnen dan een terugbel notitie maken. Zeer slecht bedrijf. Als je een test moet laten doen, ga dan naar de huisarts dat is sneller dan hier ruim 95 euro voor betalen en als een stuk vuil behandeld worden.

H. Hoffman , Enschede , Nederland

Alle lof voor PZNW

H. Hoffman, Enschede Nederland
71 jaar oud

Netals de vele mannen die mij voorgingen ben ik ook zeer positief over het Prostaat Centrum Europe.
Ik wil dan ook de heren...
H. Hoffman, Enschede Nederland
71 jaar oud

Ik wil dan ook de heren doktoren en het verplegend personeel ontzettend veel dank zeggen voor de fantastische goede zorgen welke ik mocht ondervinden.
Op 2 maart 2015 kreeg ik de diagnose dat ik prostaatkanker had , en op 18 juni 2015 ben ik geopereerd door chefarts
dr. A. Schütte met de Da Vinci Robot techniek.
Hij heeft een radicale prostatectomie uitgevoerd. Na afloopkreeg ik te horen dat alle uitslagen goed waren.
Na dat enkele dagen later de catheter verwijderd was mocht ik weer naar huis om weer aan te sterken .

Trouwens ook alle lof voor Top Medical Care in Hengelo . Die dames hebben mij ook fantastisch geholpen vanaf de de allereerste informatie die ik kreeg tot de dag van opname . Ik wil dan ook de dames Manon en Danielle ontzettend veel dank zeggen voor de goede opvang en begeleiding.

Baar

Heel erg blij!

Na een aantal jaren onder controle geweest te zijn wegens een steeds wat hogere PSA waarde werd na een aantal biopten op 4 april 2011 geconstateerd dat ik prostaatkanker had. Dan staat de wereld... Na een aantal jaren onder controle geweest te zijn wegens een steeds wat hogere PSA waarde werd na een aantal biopten op 4 april 2011 geconstateerd dat ik prostaatkanker had. Dan staat de wereld even op zijn kop en denk je hoe nu verder. De uroloog vertelde wat er mogelijk was en wees ons zelf op een second opinion in een ander ziekenhuis waaronder Gronau. . Mijn vrouw had zich al aardig ingelezen en wist van het bestaan van dit ziekenhuis. Dus besloten wij om dit te gaan doen. Na het eerst telefoontje naar Top Medical Care werd alles in snel tempo in gang gezet. Ons eerst bezoek was in Baarn waar ik werd ontvangen door Danielle. Dokter Bragheet heeft mij onderzocht en uitgelegd dat een operatie de beste optie was. Op 1 juni moest ik naar Gronau voor het preoperatieve onderzoek. Bij aankomst werden wij door Karin opgewacht en die bracht ons in snel tempo van het ene ondezoek naar het andere. Dat was voor mij en mijn vrouw zeer plezierig. Elke vraag die je had werd vlot door haar beantwoord. Ik voelde mij daar in vertrouwde handen. Op 5 juni was de opname en op 6 juni werd ik geopereerd door Dr.J Witt . Een dag na de operatie liep ik weer rond. Nauwelijks pijn of andere klachten. Op de woensdag begon de fisiotherapie. Elke dag werd er een bezoekje gebracht door Karin of Esther. Als er vragen waren werden die beantwoord. Op donderdag kreeg ik de uitslag dat alles snijranden en ook de lymfklieren schoon waren en dat er geen nabehandeling hoeft plaats te vinden. Beter bericht kan je niet krijgen. De verzorging in het ziekenhuis was uitstekend. Het is nu twee weken na de operatie en ik voel mij prima. Heel erg blij dat we de beslissing hebben genomen om naar dit ziekehuis te gaan met goede artsen en de begeleiding van het Top Medical Team. Als het dan toch moet dan is dit ziekenhuis de juiste plaats om heen te gaan.

Abdul Sovan

Zeer Vriendelijk

Zeer Vriendelijke Gastvrouwen

Brinkman

Uitstekend

uitstekend en uiterst kundig team, helemaal gericht op het probleem. Het gaf mij vanaf de eerste kennismaking enorm veel vertrouwen. Naar later is gebleken helemaal terecht.

Kruiper

Goede ervaring

Alles als goed ervaren. De kamers in het ziekenhuis zijn voor 3 patiënten aan de kleine kant. Met bijbetaling kun je een betere kamer krijgen en meer luxe en verzorging.Voor mij hoefde dat niet. Ik... Alles als goed ervaren. De kamers in het ziekenhuis zijn voor 3 patiënten aan de kleine kant. Met bijbetaling kun je een betere kamer krijgen en meer luxe en verzorging.Voor mij hoefde dat niet. Ik ben zeer tevreden en met name met het resultaat!