Wim Hageraats

Nieuwe Iphone gekocht. Als positief ervaren. Toestel heeft 5 sterren en dat klopt dan ook. Ziet er als nieuw uit. Nog een
screen protector en hoesje meegeleverd. Kortom zeer tevreden.

Karel

Na late levering goed contact gehad.

Betty

Een prachtige iPhone 8 besteld en ontvangen. Geweldig!! En ook zeer snel bezorgd. Helemaal TOP!!

Mevrouw S

Snelle service bij vragen direct contact

Bart

In eerste instantie weinig info maar reageert goed op whats app en email
Mac book zag er keurig uit

Daniel

Eenvoudige bestelmethode en duidelijke produktbeschrijving. zeer snelle levering binnen een dag. correcte en vlotte reactie bij vragen.

Eerlijk

Snelle afhandeling

Kim

Na lange tijd zoeken heb ik hier een fantastische macbook pro 2017 15 inch gekocht. In perfecte staat zoals aangegeven en deze werkt perfect.

Het was een grote uitgave maar door alle...

Wesley

Bij dit bedrijf een iPhone 7 plus gekocht. De telefoon werkte binnen 2 maanden al heel erg slecht. De activisten vervangen binnen de garantie en op het scherm werd geen garantie gegeven. Binnen een...

Reactie Proresell:

Beste Wesley,

u (broer) heeft 3 maanden geleden een reparatie door ons uit laten voeren en het klopt dat het scherm niet vergoed werd ivm drukschade. Dit is voordat de reparatie werd uitgevoerd ook aangegeven en uw broer ging hiermee akkoord.

Hierna heeft u of uw broer ons niet laten weten (via WhatsApp of email, zo liep het eerdere contact) dat de reparatie niet goed was uitgevoerd en/of het toestel niet functioneerde.

Wij krijgen nu 3 maanden later de vraag of wij doordat een derde partij u iets zegt de vraag of wij de reparaties gaan vergoeden. in onze voorwaarden staat vermeld dat de garantie vervalt door reparaties van derden.

Wij begrijpen dat dit een erg vervelende situatie is omdat u nu extra kosten heeft. Als u bij ons was terug gekomen hadden wij absoluut voor een oplossing kunnen zorgen alleen wij kunnen niet reparaties van derden vergoeden en al helemaal niet als wij daar niet van op de hoogte zijn.

met vriendelijke groet,

Danny