Pronto Wonen Terborg

Pronto Wonen Terborg Ook benieuwd naar feedback over de webshop Pronto Wonen Terborg? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company511
8.5/10
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pronto Wonen Terborg met 8.5/10. Gebaseerd op 511 ervaringen.
Deskundig advies
Afhalen
Winkel-
uitstraling

Prima (7/10)

Parate kennis van producten i.c.m. gebruiksgemak / comfort

Tijdens het samenstellen van het gekozen bankstel, moesten we de mogelijkheden een beetje uit de verkoopster trekken.
Ik had eigenlijk verwacht dat de verkoopster zelf alle mogelijkheden zou aandragen en ons zou voorleggen wat de mogelijkheden zijn.

Score voor Pronto Wonen Terborg:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prettig, vlot en to the point.

WAM Ederveen
WAM Ederveen

Dat ze er voor gezorgd hebben dat ik mijnmeubel mooi ingepakt bezorg heb gekregen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer goede ervaring zeer correct geholpen prettig.

j. ter Schure
j. ter Schure

Online besteld en afspraak gemaakt voor ophalen, alles super gelopen, stond zelfs geladen in de bus al klaar.

Score voor Pronto Wonen Terborg:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Alles ok, vriendelijke mensen en kundig advies.

M Vree
M Vree

Goed advies over stof voor onze nieuwe bank en ook over het onderhoud van onze acacia meubels

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel goed geholpen met uitzoeken vd meubels en met ophalen ook geholpen met inladen en verpakkingsmateriaal in container gooien.

Theo Pouwels
Theo Pouwels
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Voor 3400€ gekocht en er kan nog geen gratis busje was af.

Zeer goed (9/10)

Verkopers niet opdringerig, geduldig en nemen de tijd voor je

Score voor Pronto Wonen Terborg:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is prima bevallen, van de koop t/m de aflevering.

Goed (8/10)

Goede service tijdens het maken van onze keuze voor een eettafelstoel.
stoelen verplaatsen en kleurvergelijk.

Als er een bestelling binnen is, kijk dan goed of alles binnen is, voordat de klant gebeld wordt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ruime keuze en vriendelijk/deskundig personeel.

Goed (8/10)

Er was door de verkoopster meer dan genoeg productinformatie aanwezig

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer te vrede, werd goed geholpen en kreeg op alle vragen een duidelijk antwoord.

D.wiersma
D.wiersma

Zonder oordeel vanuit hart personeel.
Heerlijke koffie

Speelruimte voor school gaande kinderen

Er is een glijbaan maar voor het schoolkind zou er wel een wij of zo mogen of workshops

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geholpen door joop op en top..

A. Rutten
Prima (7/10)
A. Rutten

Klantgerichtheid en deskundigheid van de verkoper

Ik vond de levertijd erg lang en ook langer dan ons is voorgehouden. Ik denk dat elke klant uitziet naar zijn/haar aanschaf.
Om die reden zou ik die wachttijd (pro actief) wat beter begeleiden. Er kunnen vele oorzaken van vertraging in de levertijd zijn maar ik zou het als klant prettig vinden om daar af en toe wat van te horen. Het geeft je als klant ook het gevoel te worden gewaardeerd.
Verder vind ik afhaalservice/ c.q. bezorgservice matig.
Wij hadden niet de mogelijkheid om onze meubels zelf af te halen en kozen ervoor dit te laten verzorgen. Hiervoor wordt dan een extern transportbedrijf ingehuurd. Die heeft zo zijn eigen planning waardoor het nog weer veel langer duurt dan gehoopt.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review, prettig om te lezen dat u goed geholpen en geadviseerd bent door onze verkoper.
We hanteren het meeneem principe, iedereen kan dan zelf een keuze maken voor het vervoer. Er is een mogelijkheid om aanhangwagens kosteloos te reserveren en er is een bus te huur voor 15 euro per uur voor het gebruik. Bezorgen is inderdaad mogelijk (wij besteden dat uit) het zou in alle gevallen hogere kosten en extra tijd met zich meebrengen, onze insteek is dat we u dat willen besparen.
Door de vele mogelijkheden, afmetingen en kleuren willen we aan de persoonlijke wensen voldoen. Het komt dan voor dat we artikelen moeten bestellen. Bij uitloop van leveringen stellen wij onze klanten altijd op de hoogte, onze excuses dat het in dit geval niet helemaal gelopen is zoals we dat wensen.

Wij wensen u veel plezier van uw aanschaf en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron

Score voor Pronto Wonen Terborg:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We waren op zoek naar een nieuw bankstel voor onze woonkamer zonder dat we vooraf al een specifiek beeld hadden wat het zou moeten worden.
we werden zeer prettig en adequaat geholpen door een zeer vriendelijke verkoper die zich eerst goed liet informeren naar onze woonsituatie, ruimte en kleuren. vervolgens leidde hij ons met veel geduld langs de diverse opstellingen en ons voorzag van alle benodigde informatie. door het zeer ruime aanbod hebben wij een goede keus kunnen maken.

Bedrijfsinformatie

Pronto Wonen biedt een compleet en ruim assortiment.Van zitten tot slapen en van woonaccessoires tot verlichting. Dit alles gericht op verschillende woonsferen, zoals romantisch, modern, klassiek of landelijk. Maar altijd ’eigenwijs’ en toch trendvolgend.

Om u te inspireren worden de genoemde woonsferen in rijk gedecoreerde studio’s verrassend gepresenteerd.
Adres
Stationsweg 18