Vrielink

Gastvrije ontvangst en prettige verkoop

Gastvriendelijk

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Hartelijk dank voor deze mooie positieve review mevrouw Vrielink. Erg fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij hebben gezien dat u hebt aangegeven dat een van de stoelen niet in orde is, onze... Hartelijk dank voor deze mooie positieve review mevrouw Vrielink. Erg fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij hebben gezien dat u hebt aangegeven dat een van de stoelen niet in orde is, onze excuses voor dit ongemak. Natuurlijk lossen wij dit graag voor u op, er staat een nieuwe stoel voor u klaar.

Montagne

Heel fijn en goed geholpen tijdens bezoek en aankoop. Goed advies en meedenken.

Goed advies

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor deze positieve review, fijn om te horen dat u een goed advies hebt ontvangen tijdens de aankoop, daar doen we het voor. Alvast veel plezier gewenst met u aankoop.
Met vriendelijke...

Carolien van hierden

Prettige winkel waar ze je ruim de tijd geven om ook lekker zelf rond te kijken als je aangeeft dat je dat wil. Meerdere malen geweest, eerst ter oriëntatie en uiteindelijk dus ook voor de aankoop.

Beste Carolien,
Beste Carolien,
Hartelijk dank voor deze positieve review, goed om te horen dat u zich op uw gemakt hebt gevoeld tijdens uw bezoek aan onze showroom. Wij wensen u veel woonplezier van uw mooie bank.

Aljo Schotpoort

Fijn geholpen door het personeel

klantvriendelijkheid , niet meteen geholpen worden eerst vragen kan ik u helpen of kijkt u even in het rond.

andere koffie.

Louis aspeslagh

Goed personeel

Zeer bekwame medewerkster

Nee

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor deze mooie review Louis! Fijn om te horen dat onze collega u goed geholpen heeft. Graag tot ziens in onze showroom.
Met vriendelijke groet

J van Dijk

Mooie winkel en mooi assortiment.

p.jansen

Fijne en leuke winkel om meubels te kopen,deskundig advies,jaren geleden ook al meubels gekocht bij pronto wonen,bevalt prima.

leuk personeel,en goed advies,gewoon heel goed

nee

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Hartelijk dank voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat u al jaren zeer tevreden bent, dit waarderen wij zeer.
Komt u nog eens terug? De koffie staat klaar.
Met vriendelijke...
Komt u nog eens terug? De koffie staat klaar.

Jannie Veenendaal

Klantvriendelijk

Mooi assortiment.

anoniem

Goed geholpen door verkoper Jolanda. Rustig de tijd voor ons genomen en naar onze wensen geluisterd.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Beste Britt, bedankt voor de positieve review. Veel woonplezier gewenst van de nieuwe meubels. Erg fijn om te horen dat je goed geholpen bent.
Jolanda
Team...
Jolanda

Tanja van Grol-Wijdogen

We werden prettig geholpen

Wij zouden het erg prettig hebben gevonden als er van te voren was verteld dat de bank alleen binnen werd gezet en niet uitgepakt en geïnstalleerd, we hadden dit graag van te voren willen weten