Pronto women wolvega

Very good friendly

J. de Jong

Prettig, rustig te tijd gehad om te kijken

Veel variatie in het assortiment

heb ik zo niet.

A. Kniese

Heel prettig geholpen, goed advies!

Prettig personeel!

Beste Alex ,
Leuk om te lezen dat u een goed gevoel en een mooie eethoek heeft over gehouden tijdens uw bezoek aan onze showroom in Pronto - Homecenter Wolvega

Maris

Nette winkel en vriendelijk personeel

Schoon, goede verlichting niet te donker en genoeg loopruimte

Tonny W

Geweldig klantvriendelijk

Zelfs als je al besteld hebt. Doen ze er alles aan om veranderingen aan te brengen.

Reactie Pronto Wonen Wolvega:

Bedankt voor uw positieve reactie, we wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop.
Team Pronto Wonen Wolvega

E. Bouwstra

Prrima geholpen, alleen werd gemeld dat bezorgkosten € 57,00 kost terwijl er achteraf een gratis boedelbak was hetgeen niet is gezegd.

Zie ervaring

Reactie Pronto Wonen Wolvega:

Bedankt voor uw reactie, het is zeker een punt die wij mee gaan nemen tijdens onze verkoopgesprekken in de toekomst.
We wensen u veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens.

Knol

Prima mooie winkel, waar je rustig door heen kan lopen.

Klantvriendelijk, nemen alle tijd voor je en voor de verschillende opties die er zijn.

Reactie Pronto Wonen Wolvega:

Goed om te horen dat u een fijne winkelervaring bij ons heeft gehad. We doen dagelijks ons best om de winkel netjes en up to date te houden zodat u rustig en overzichtelijk kunt winkelen en om u te... Goed om te horen dat u een fijne winkelervaring bij ons heeft gehad. We doen dagelijks ons best om de winkel netjes en up to date te houden zodat u rustig en overzichtelijk kunt winkelen en om u te laten inspireren.
We hopen u snel weer terug te zien bij ons in de winkel en wij wensen u straks veel plezier van uw aankoop.

VuurKracht

Super goed!!

Wendy is een topper

B. de Groot

goede afhandeling en voorlichting door Uw medewerker dhr. Olijslager.

Reactie Pronto Wonen Wolvega:

Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent over uw winkelbezoek bij ons. We wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank.

B. de Vries

Klantvriendelijk en professioneel