G van der Hoeven

Prima.

Klant vriendelijk.

Arco den Haan

Verkoper Henk is zeer vakkundig in geven van goed advies en neemt hier ruim de tijd en moeite voor.

Veelzijdig assortiment tegen redelijke prijzen en leuke aankleding van winkel met enthousiast personeel

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Mooie complimenten Arco, dankjewel daarvoor!

Ton Sabel

Vriendelijk en deskundig advies

Je kan ongestoord alle producten in je opnemen

nvt

Dankjewel voor de review Ton! Leuk dat je er was 😉✨
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Goed geholpen ,goed terzijde gestaan daar onze leeftijd wat hulp nodig hebben.

Hulpvaardig

Zou het niet weten.

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat alles in de winkel naar wens was.
Veel plezier gewenst van de nieuwe eetkamerstoelen 😊

Familie de Wit

Gezellige sfeervolle winkel, met mooie meubels. Een bezoek aan deze winkel voelt als op visite gaan.

Deskundig personeel, die je zelf eerst alle rust geven om rond te kijken. Zonder opdringerig te zijn je advies geven.

Ga vooral zo door.

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Wat een mooie complimenten! We zijn blij om te lezen dat je onze winkel als gezellig en sfeervol ervaart, en het doet ons goed te horen dat een bezoek voor jou aanvoelt als op visite... Wat een mooie complimenten! We zijn blij om te lezen dat je onze winkel als gezellig en sfeervol ervaart, en het doet ons goed te horen dat een bezoek voor jou aanvoelt als op visite gaan.
Bedankt voor je positieve feedback, en we hopen je snel weer eens te zien in onze winkel! 😊

P. Van der Burg

Heel goed geholpen door Noor

Geweldige winkel met super vriendelijk personeel

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Wat een mooi compliment! Fijn dat je ons zou aanbevelen en dat alles naar wens was 👏🏼

Van Velzen

Vriendelijk behulpzaam personeel.in Vlaardingen top.

Je wordt goed en rustig geholpen , laten je lekker eerst rond kijk, op vragen krijg je goede uitleg, zeker aan te bevelen.

Voor ons niets, vooral ZO doorgaan .🤙

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Wat een prachtige complimenten, dankjewel daarvoor 🤩
Fijn om ook hier terug te lezen dat alles helemaal naar wens was!

Mw.A.Buynsters-Vrugt

Goede service,vriendelijke verkopers en snelle levering.

Kopje koffie met lekkers tijdens het bestelproces.

Bedankt voor al deze sterren Anja ⭐⭐⭐⭐⭐
Daar worden we blij van!

A. van Bennekom

Gezellige ontvangst, en we zijn op een deskundige manier door de hele winkel geloodst op zoek naar een voor ons passende en lekker zittende eetkamerstoel. En dit zonder dat de verkoper opdringerig... Gezellige ontvangst, en we zijn op een deskundige manier door de hele winkel geloodst op zoek naar een voor ons passende en lekker zittende eetkamerstoel. En dit zonder dat de verkoper opdringerig was ! Leuk, eerlijk en een mooie winkel.

Klantvriendelijk zonder “ verkooppraatjes”

Niks, wij zijn zeer tevreden

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! We vinden het als team superleuk om dit hier terug te lezen. Gezellig dat jullie bij ons langskwamen en nog veel plezier gewenst van de nieuwe stoelen 😊
~...

Maartje & Megan

We zijn door Vincent ontzettend goed geholpen! Nadat we de bank in de showroom zagen heeft hij met zijn enthousiasme ons geholpen de juiste kleur te kiezen die zou matchen met de stoelen. Daarbij... We zijn door Vincent ontzettend goed geholpen! Nadat we de bank in de showroom zagen heeft hij met zijn enthousiasme ons geholpen de juiste kleur te kiezen die zou matchen met de stoelen. Daarbij kregen we eerlijk advies en werd er goed geluisterd naar onze wensen. Alle informatie is duidelijk verteld en we zijn super tevreden over het eindresultaat!

Ideaal dat bij onze bank van alles mogelijk was in het samenstellen van de elementen. Ook was het heel fijn dat we door de verkoper opnieuw herkend werden en hij nog herinnerde voor welke bank we... Ideaal dat bij onze bank van alles mogelijk was in het samenstellen van de elementen. Ook was het heel fijn dat we door de verkoper opnieuw herkend werden en hij nog herinnerde voor welke bank we kwamen, zodat het advies persoonlijker werd.

Enige verbeterpuntje is dat na de aanbetaling het mailtje wanneer de bank klaar stond, van een wat onbekend mailadres kwam. Tevens konden ze in de winkel hier uitleg over geven en konden we daar ter... Enige verbeterpuntje is dat na de aanbetaling het mailtje wanneer de bank klaar stond, van een wat onbekend mailadres kwam. Tevens konden ze in de winkel hier uitleg over geven en konden we daar ter plaatse afrekenen. Voor een volgende keer kan dat misschien beter van tevoren worden aangegeven.

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor je mooie en eerlijke beoordeling! Wij vonden het gezellig dat jullie er waren en dat we mochten helpen met het samenstellen van de nieuwe bank 👏🏼🎉
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen...