Raasing van Donk

Super!

Klantenservice

M. Brouwer

Een hartelijk welkom door Verkoopster Hetty. Duidelijke uitleg over de stoffen ed., mooie combinaties tussen bank/stoelen/kleuren. Alles was bespreekbaar. Dat voelde zeer goed!

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor je beoordeling Ellen! Gezellig dat je langskwam in de winkel en leuk dat wij je mochten helpen met het samenstellen van je perfecte meubels 😊

Frankhuisen

Heelgoed geholpen

Bouchra Saidi

Erg blij dat ik bij jullie aankopen heb gedaan. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (bedankt Vincent!).Er wordt meteen naar oplossingen gezocht. Ik zou het aan iedereen aanbevelen om daar... Erg blij dat ik bij jullie aankopen heb gedaan. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (bedankt Vincent!).Er wordt meteen naar oplossingen gezocht. Ik zou het aan iedereen aanbevelen om daar te gaan kijken. Breed assortiment en betaalbare prijzen.

Klantvriendelijk!!!

Paul

Fijne winkel, werden geholpen door Henk uit n ander filiaal. De credits gaan naar hem!

Sfeervolle betaalbare producten

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor je mooie review Paul! Leuk om te lezen dat je helemaal tevreden was over de service van Henk 😊

A. Prummel

Veel keus en betaalbaar. Goed geholpen door verkoper Henk.

Veel keus en betaalbaar

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het super om te zien dat je zo tevreden was over je bezoek aan onze winkel 🤩

Dingemans

Prettige winkel om rustg rond te kijken

Zeer
Klant vriendelijk door Debbie en Ramona geholpen

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Wat een leuke review! Daar worden we erg blij van, bedankt 😊

Levering

Geweldige service heel fijn geholpen niet op opdringerig prijzen keurig beslist een aanrader,

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor deze mooie review Hannie!
We wensen je nog jarenlang plezier van de nieuwe bank 👏🏼😊

Cor en Wil Voorn

Ontzettend prettig geholpen door een jongedame die net in dienst was. Naam helaas vergeten.

Klantvriendelijk en servicegericht. Buitengewoon geholpen. Gastvrij personeel.

Die hebben we niet.

Bedankt voor je review Cor! Fijn dat alles zo naar wens was 😊
We wensen je nog veel plezier toe van de mooie nieuwe eettafelstoelen.