Linders

Goede uitstraling.

Vriendelijk geholpen door dewi.

Geen minpunten

Pronto Uden

We werden zeer vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk personeel en een mooie winkel met mooie spullen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken & eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...

Amber

Fijn geholpen, snel geholpen, duidelijk en vriendelijj

Heerlijke winkel om inspiratie op te doen, te shoppen en je kan goed vergelijken qua keuze mogelijkheden

Beste Amber,
Beste Amber,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Potjes

Geen duidelijke communicatie erg rommelig

Vind de winkel er netjes en uitnodigend uitzien alleen vind het personeel niet kundig en niet vriendelijk

Personeel beter opleiden

Beste mevrouw Potjes,
Beste mevrouw Potjes,
Wij vinden het erg jammer om te horen dat u ons met 2,5 sterren heeft beoordeeld. Wij vragen altijd een akkoord via de mail voor onze eigen administratie. Dit kunt u eigenlijk zien als de digitale handtekening. Wij hopen dat het zo voor u duidelijker is en wensen u veel plezier met de nieuwe klok!

Pronto

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Verder wensen wij u hier veel plezier mee!...

Herman van de Ven

Vriendelijk en vakkundig personeel. Aandacht voor de wensen van de klant. Goeie adviezen.

Beste Herman,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Herman,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Raaijmakers

Hele fijne winkel en personeel
Veel in het assortiment en goede uitleg
Wij kopen hier graag onze meubels

Héél goed en vriendelijk geholpen,door een mooie jonge dame

Nvt

Beste klant,
Wat een super leuke review om te mogen ontvangen, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe meubels!

van der linden

deskundig en goed advies

-----

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke...

B.E. Burgers

Goed.

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Hans KS

Altijd gezellige winkel , we komen er al heel lang

Zeker niet te duur

Winkel mag zo blijven

Beste Hans,
Wat fijn om te horen dat u al zo lang met plezier onze winkel bezoekt! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen en wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...
Beste Hans,