M. H

Fijne winkel met zeer vriendelijk personeel

Peter Monster

Prima geholpen door Noa

Groot assortiment, veel te combineren.

Prijzen soms wat misleidend.

Beste Peter,
Dankuwel voor de positieve feedback! Hier worden wij blij van.
Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent door Noa en een prettige winkelervaring heeft.
Tot ziens in onze...
Beste Peter,
Dankuwel voor de positieve feedback! Hier worden wij blij van.
Tot ziens in onze winkel!
Pronto Wonen Strijen/Marijke

Arina

Aardige verkoper,laten je eerst op je gemak even kijken

Vind het raar dat je bezorgkosten moet betalen als je voor 800 euro spullen koopt

Beste Arina,
Beste Arina,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over onze winkel. Wij vinden het fijn om te weten waar onze verbeterpunten liggen dus dit waarderen wij enorm! Wij zijn blijkbaar niet goed in staat geweest om uit te leggen waarom wij een kleine vergoeding vragen voor het leveren van meubelen. Daarom hebben we telefonisch contact met u opgenomen en dit met u besproken. Nogmaals hartelijk dank voor uw begrip, graag tot een volgende keer. Wij wensen u veel plezier aan uw nieuw meubelen.
Pronto Wonen Strijen

Reedijk Wonen

Het is een hele fijne winkel vriendelijke medewerker's en heel fijn geholpen

Hele fijne tips om te kijken of het ook kan aan alle kanten goed

nee

Ria du Pree

Zeer vriendelijk geholpen, ruime keuze, zeer stijlvol ingericht.

Zie boven

Ga zo door

Nelly

Gezellige winkel

Gezellig personeel en praatje ,leuke inrichting, steeds verbetering in anders neerzetten en nieuwe spullen

Nee

Corien

Wij zijn heel goed geadviseerd in de winkel!
Van ontwerp tot bezorging was geweldig!

Er werd goed geluisterd naar wensen!
Maar door styliste, Marijke, werden ook leuke ideeën gegeven waar we zelf nooit op zouden komen!
Sterk punt was dat er niets opgedrongen werd en...
Er werd goed geluisterd naar wensen!
Sterk punt was dat er niets opgedrongen werd en voldoende bedenktijd werd gegeven.

Alex

Kast en kussen gekocht bij Pronto Wonen. Medewerkster leek er niet echt zin in te hebben. Korting was niet mogelijk vanwege laagste prijs garantie. Achteraf spijt dat ik het dan niet online heb... Kast en kussen gekocht bij Pronto Wonen. Medewerkster leek er niet echt zin in te hebben. Korting was niet mogelijk vanwege laagste prijs garantie. Achteraf spijt dat ik het dan niet online heb besteld, want daar zou ik tenminste nog €20 krijgen bij aanmelding voor de nieuwsbrief. Kast werd overigens op zijn kop geleverd. Erg slordig.

Actie bordje: Alle wandplanken €3. Daaronder een wandplank met een prijskaartje van €25. Teksten spreken elkaar tegen. Aan de medewerkster gevraagd, beste wat ze kon doen was €20 voor de wandplank (ineens geen laagste prijs garantie meer zonder onderhandeling?).

Winkel oogt prima, maar aardig wat haken en ogen waardoor ik mijn bezoek niet plezierig heb ervaren.

Mooie meubels voor een scherpe prijs

Service richting klanten kan beter. Meedenken met de prijs was ook fijn geweest.

Reactie Pronto Wonen Strijen:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Onze excuses dat u het winkelbezoek minder positief ervaren heeft. Graag willen wij dit persoonlijk met u bespreken. U kunt contact opnemen met telefoon nummer 078-6748485 of stuur een mail naar info@prontowonenstrijen.nl
Pronto Wonen Strijen

Desiree

We zochten een salon tafel bij onze overige meubel van 10 jaar oud, dat viel niet mee. Bij pronto wonen hadden ze gelukkig nog een houten salon tafel die bij onze overige acacia houten meubelen past.

Vriendelijke behulpzame verkoopster.

Reactie Pronto Wonen Strijen:

Bedankt voor jouw positieve reactie Desiree!
Wij zijn erg blij om te horen dat je zo fijn geholpen bent.
Wij wensen je heel veel plezier toe met de nieuwe salontafel en graag tot ziens!...
Bedankt voor jouw positieve reactie Desiree!
Wij zijn erg blij om te horen dat je zo fijn geholpen bent.
Pronto Wonen Strijen/Marijke

josje

Fijn geholpen door de verkoopsters.

persoonlijke service.