A. van Puffelen

We zijn goed geholpen bij de aankoop van een relaxstoel

bij verandering levering van de bestelling een snellere verwerking

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Fijn dat jullie de perfecte relaxstoel uit hebben kunnen kiezen bij ons! Bedankt voor de review en misschien tot een volgende keer 😊

Herman en Janny Ten Velde

Het fijne wat wij in de winkel hebben ervaren is dat we alle tijd en ruimte kregen om rond te kijken .
Ook werden we vriendelijk en deskundigen geholpen met advies om tot een keuze te komen .

Zijn er voor ons niet

De ruimte die we kregen om samen rustig rond te kijken en de meubels uit te proberen .

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

We vinden het als team leuk om hier te lezen dat onze service naar wens is geweest. Gezellig dat jullie bij ons in de winkel langskwamen om de nieuwe meubels uit te zoeken 😊
~ Team Pronto Wonen...

Marcel van der Wel

Goede berekening maken (en indien niet goed, deze fout dan niet laten betalen door de klant).

Alle tijd

P. de Water

Erg sfeervol ingerichte winkel met een goed team aan dames. ZE nemen de tijd voor je en dringen niets op. Dat maakt juist dat we een week later ons order hebben geplaatst.

Een waterdichte eindcontrole van de bestelling/factuur zou voorkomen dat er in ons geval een dag later gebeld moest worden voor een correctie. Klein detail, niks ernstigs, maar had voorkomen kunnen... Een waterdichte eindcontrole van de bestelling/factuur zou voorkomen dat er in ons geval een dag later gebeld moest worden voor een correctie. Klein detail, niks ernstigs, maar had voorkomen kunnen worden. De oplossing was snel en ruim naar tevredenheid.

Bakje koffie aangeboden nog voor er een verkoopgesprek op gang was. Je voelt je welkom. Altijd wel een dame in de buurt voor een vraag. Je kan er vrij rondlopen zonder dat men op je nek springt. En... Bakje koffie aangeboden nog voor er een verkoopgesprek op gang was. Je voelt je welkom. Altijd wel een dame in de buurt voor een vraag. Je kan er vrij rondlopen zonder dat men op je nek springt. En erg sfeervol ingericht, ik zou er wel willen wonen in de winkel!

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor het delen van jullie winkelervaring! We zijn blij met al deze complimenten en nemen je feedback zeker mee in onze teambespreking 😊✨

L.k van Ooijen

Leuke spullen en goed geholpen door de medewerkster

Artikel was niet voorradig met werd snel nagezonden

J. van Zon

Prettig

Personeel met kennis

JMC van der Have

Erg prettig geholpen ze namen de tijd voor ons

zou het niet weten

de rust om rond te lopen zodat je voor je zelf een keuze maakt

Wat een prachtige review! Dankjewel daarvoor 😊
Gezellig dat jullie bij ons in de winkel langskwamen, we wensen jullie nog jarenlang plezier van al de nieuwe meubels!
~ Team Pronto Wonen...
Wat een prachtige review! Dankjewel daarvoor 😊

Rob van der Geer

Zeer vriendelijk personeel. Ik ging mijn eigen alleen even oriënteren wat voor bankstel ik evt mooi zou vinden, Nou heb er gewoon binnen een half uur een gekocht. Mede door de zeer deskundige... Zeer vriendelijk personeel. Ik ging mijn eigen alleen even oriënteren wat voor bankstel ik evt mooi zou vinden, Nou heb er gewoon binnen een half uur een gekocht. Mede door de zeer deskundige vriendelijke en enthousiaste verkoopster Bernadette. Thanks
Gr Rob

Nee

De mooie inrichting

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor het delen van je winkelervaring Rob! Erg leuk om hier terug te lezen hoe tevreden je bent over de service waardoor je nu een leuke nieuwe bank hebt uitgekozen 🎉👏🏼
~ Team Pronto...

Bonny

Gevonden wat we zochten

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor je review Bonny!
Heel veel plezier gewenst van de nieuwe fauteuils 😊