Jan Janus Uitdenketting

Prima service!

diversiteit

geen idee!

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en assortiment. Wij wensen u veel plezier met uw eetkamertafel en verwelkomen u graag nog eens.
Met...
Met vriendellijke groet,

Van de belt wonen

Was een leuke en fijne ervaring

Gast vrijheid

Ga zo verder

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij doen ons uiterste best om onze klanten een welkom gevoel te geven en natuurlijk een fijne ervaring te bieden. Wij hopen van harte dat u tevreden bent met... Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij doen ons uiterste best om onze klanten een welkom gevoel te geven en natuurlijk een fijne ervaring te bieden. Wij hopen van harte dat u tevreden bent met uw eetkamer stoelen en verwelkomen u graag nog eens in onze winkel.

Hans van Hese

Inspirerende winkel met deskundig en vriendelijk personeel

Zeer goede en adequate service. Na levering een beschadiging snel en correct opgelost

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze mooie review. Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze winkel en het personeel. Ook is het super dat mijn collega's van de service het probleem met uw... Bedankt voor deze mooie review. Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze winkel en het personeel. Ook is het super dat mijn collega's van de service het probleem met uw eetkamerstoelen zo snel hebben opgelost. Ik zal het met hen delen.

Fam. Gunnink

Overzichtelijk en behulpzaam personeel

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze winkel en mijn collega's. Ik zal het met hen delen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel.
Met vriendelijke...

Berjan Heuvelman

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Wij hopen dat u heel veel plezier beleefd aan uw nieuwe meubels.

Top,fijn team.

Moet nog blijken.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Ik zal dit met mijn team delen. Ook hopen wij u nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel.
Met...

A.Talen

Fijn geholpen door Els.

Nee

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze mooie review! Super leuk om te horen dat u zo fijn bent geholpen door mijn collega Els. Ik zal dit compliment aan haar doorgeven!
Team Pronto Wonen...

J wubkes

Super

Service

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het afhandelen van uw service. Wij zijn blij dat wij het probleem met uw Parantino stoel gelijk konden oplossen voor... Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het afhandelen van uw service. Wij zijn blij dat wij het probleem met uw Parantino stoel gelijk konden oplossen voor u. Ik zal het doorgeven aan mijn collega's die u van de week geholpen hebben!

YD

Fijne sfeer, medewerkers staan klaar voor je, maar dringen zich niet op, vakkennis.

Fijne sfeer, de medewerkers staan voor je klaar maar dringen zich niet op, vakkennis.

Jan kloosterman

Friendelijk personeel

Goed advies

Neen

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze review! Wat fijn dat uw zo'n goede ervaring met ons heeft gehad. Wij streven er naar om zo vriendelijk en deskundig advies te kunnen geven aan al onze klanten! Wij hopen u nogmaals... Bedankt voor deze review! Wat fijn dat uw zo'n goede ervaring met ons heeft gehad. Wij streven er naar om zo vriendelijk en deskundig advies te kunnen geven aan al onze klanten! Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij ons in de winkel, in de hoop deze ervaring te mogen overtreffen!