P Dek

Alles is netjes verlopen

Voor iedere portemonnee is er watnvtn

Nvt

Pronto

Fijne winkel en medewerker

Vriendelijk, rustig, behulpzaam

We vonden het heel apart dat we 40,- moesten betalen om de oude bank te laten meenemen. Want die werd uiteindelijk opgehaald door de Kringloper (dat wisten wij niet, ons was verteld dat de oude bank... We vonden het heel apart dat we 40,- moesten betalen om de oude bank te laten meenemen. Want die werd uiteindelijk opgehaald door de Kringloper (dat wisten wij niet, ons was verteld dat de oude bank gelijk meegenomen zou worden als de nieuwe geleverd werd). Dus we hadden beter zelf de Kringloper kunnen vragen, hadden ze 'm gratis opgehaald. Heel vreemd.

Els Freijser

Die was goed konden op het gemak rond kijken

Vriendelijkheid

Heb ik niet

Van den Berg

Mooie winkel , maar vind het vreemd dat stagiaires zelfstandig mogen werken

De winkel zit in de winkel van poortvliet en als je daar winkelt verwacht je dezelfde service maar dat is niet zo , je moet de meubels zelf in elkaar zetten , heel vervelend met een zware tafel en... De winkel zit in de winkel van poortvliet en als je daar winkelt verwacht je dezelfde service maar dat is niet zo , je moet de meubels zelf in elkaar zetten , heel vervelend met een zware tafel en dat hoort je pas als de rekening opgemaakt wordt , heel vervelend en als ze dan zeggen dat komt door de prijs is dat volgens mij niet zo

Schuurman

Betaalbare spullen. Fijne mensen, kwaliteit

Uitpakken bij bezorgen ivm , controle op beschadiging

Maria

Prettig, zeer goed geholpen

Jaap Klaasse

Vriendelijk geholpen

Groot assortiment

Dat niet voor alle service betaald moet worden bij het bezorgen is neerzetten en wegwezen wil je meer dan moet alles betaald.

Nvt

Is reeds eerder ingevuld

Dus deze als niet verzonden beschouwen

1xmailen

Pronto poortvliet

Heel goed en vriendelijk

Niet alleen tafels met hoekpunten

Geen verbeterpunten

Fam. Kil

Vriendelijk geholpen, niet anders gewend bij de Meubelboulevard.

Ook de hulp bij het afhalen tot in de auto, super.