Pronto wonen Naaldwijk

Vriendelijk geholpen door Rick en goed advies gekregen.Fijn personeel en laten je vrij rond kijken. Lekker kopje koffie en leuk gesprek met de afwikkeling vd koop. Rick je bent een topper! Hier... Vriendelijk geholpen door Rick en goed advies gekregen.Fijn personeel en laten je vrij rond kijken. Lekker kopje koffie en leuk gesprek met de afwikkeling vd koop. Rick je bent een topper! Hier komen we zeker weer terug.Met vriendijke groet. Kees en Conny Kraijenoord.

Heel fijn personeel waar je goed door wordt geholpen.

Wauw, wat een prachtige review is dit! ✨
Gezellig dat jullie samen in de winkel langskwamen en we vinden het leuk om deze mooie complimenten over onze Rick hier te zien! Tot snel ☕
~ Team...
Wauw, wat een prachtige review is dit! ✨

Marianne

Fijne winkel, geholpen door Sylvia, veel meubels en accessoires voor je huis. Ook leuk zijn de wanden met behang, die je aan de overkant weer kunt halen.

Veel soorten stoffen, materialen,kleuren waaruit je kunt kiezen, mocht je een andere stof willen. Veel keuze.

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Leuk dat je de winkel zo fijn vond en dat je zoveel moois gezien hebt!
Bedankt voor het delen van je ervaring 👏🏼😊

Trees Maat

Wat een fijne winkel met heel fijn personeel. Ik kon op mijn gemak rondkijken, zonder ‘opdringerig’ personeel. Maar ze waren er wel, als ik iets wilde weten.

Personeel, dat er is als je ze nodig hebt, maar je vrij laten rondkijken

Wat een mooie complimenten, bedankt 😊
Na rustig rondkijken heb je uiteindelijk prachtige nieuwe eetkamerstoelen gekozen. We wensen je er nog veel plezier van!
~ Team Pronto Wonen Naaldwijk...
Wat een mooie complimenten, bedankt 😊

Eveline Kooima

Wij zijn op de eerste dag gaan kijken in Naaldwijk en kregen de tijd en ruimte om op ons gemak een keuze te maken,het bankstel uitgeprobeerd qua zitcomfort waarna Rick,één van de verkopers,ons het... Wij zijn op de eerste dag gaan kijken in Naaldwijk en kregen de tijd en ruimte om op ons gemak een keuze te maken,het bankstel uitgeprobeerd qua zitcomfort waarna Rick,één van de verkopers,ons het vertrouwen gaf dat we aan het juiste adres waren om een bankstel te kopen.Wij wilden de totale opstelling iets anders en dat kon allemaal geregeld worden.Na alle info die we van hem kregen zijn we naar huis gegaan om er over na te denken.Thuis waren we er snel uit en gebeld naar Rick om een afspraak te maken voor de volgende dag,opnieuw prima ontvangst,lekker bakkie erbij en nadat we met Rick alle opties en keuzes hadden bepaald het bankstel uiteindelijk besteld.Voor ons een zeer prettige ervaring en zou deze winkel ook aanbevelen aan kennissen.

Keuze,maar vooral klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Wat leuk dat je jouw recente winkelervaring hier wilde delen! Erg fijn dat jullie zo tevreden zijn over de service die Rick jullie heeft gegeven. Hij vond het erg leuk om te mogen helpen met het... Wat leuk dat je jouw recente winkelervaring hier wilde delen! Erg fijn dat jullie zo tevreden zijn over de service die Rick jullie heeft gegeven. Hij vond het erg leuk om te mogen helpen met het maken van de juiste keuzes voor jullie woonsituatie. Nog jarenlang plezier gewenst van deze mooie nieuwe bank 😊✨

Damen

Goed en vriendelijk geholpen

Warringa

Erg goed

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Bedankt voor deze mooie review!
Bedankt voor deze mooie review!
Wij vonden het gezellig dat je bij ons in de winkel was en dat we mochten helpen je woonkamer in te richten 😊 Veel woonplezier gewenst van deze nieuwe meubelen!

F.M.H.A. van Dijk

Uiterst vriendelijk en deskundig personeel

Veel aandacht voor de wensen van de klant en daarin meedenken.

Levertijd, nu besteld en pas oktober november kunnen leveren, overigens staat Pronto hier niet alleen in.

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Bedankt voor deze positieve beoordeling!
We zijn blij dat je tevreden bent over onze service 😊
Bedankt voor deze positieve beoordeling!
We zijn blij dat je tevreden bent over onze service 😊
Ondanks dat je even op je bestelling zal moeten wachten door de huidige levertijden, weten we zeker dat het uiteindelijke eindresultaat erg mooi zal worden.

Pronto wonen Naaldwijk

Klantvriendelijk , Hondvriendelijke winkel , We zijn vandaag geholpen door Rick, een vriendelijke verkoper die wist waar hij het over had, hij gaf ons goed advies en we zijn zeer tevreden.... Klantvriendelijk , Hondvriendelijke winkel , We zijn vandaag geholpen door Rick, een vriendelijke verkoper die wist waar hij het over had, hij gaf ons goed advies en we zijn zeer tevreden. Vriendelijk behulpzaam personeel, geen probleem om onze hond binnen te krijgen. Wij raden Pronto wonen Naaldwijk zeker aan. Familie Samsami

Meer aanbiedingen

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Wat een mooie complimenten!
Bedankt voor het schrijven van deze review en superfijn dat jullie ons aan andere aanraden!
Misschien zien we jullie nog wel een keer terug in onze winkel...
Wat een mooie complimenten!
Misschien zien we jullie nog wel een keer terug in onze winkel 😊

F de mos

Zeer goed

Klantvriendelijk, geduldig en duidelijk.

Nvt