J. Wolthof

Vriendelijk en deskundig personeel. geen moeite teveel om ons te helpen

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk en deskundig hebben geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Huissen

Derk Joosten

duidelijk vriendelijk

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring Derk! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen.

Marion Dekkers

Alleen telefonisch en via de mail contact gehad.

Super vriendelijk personeel aan de telefoon. Snelle reactie via de mail.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hi Marion, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Fijn dat je het contact met ons als prettig hebt ervaren. Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Huissen

G.J. Padding

Vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Super om te horen dat onze collega's je vriendelijk hebben geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubel(s) en hartelijk dank voor de mooie review! We hopen je snel weer in onze winkel te... Super om te horen dat onze collega's je vriendelijk hebben geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubel(s) en hartelijk dank voor de mooie review! We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Huissen

Ronnie en Marion Jörissen

Een zeer sfeervolle winkel. We zijn erg goed geholpen door Karline met de keuze van onze meubels. Al het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam. Nogmaals bedankt hiervoor.

Deskundig personeel, die weten waar ze over praten.

n.v.t.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor jullie vriendelijke woorden Ronnie en Marion! Super dat jullie goed zijn geholpen door Karline in onze winkel. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel woonplezier met de nieuwe... Bedankt voor jullie vriendelijke woorden Ronnie en Marion! Super dat jullie goed zijn geholpen door Karline in onze winkel. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel woonplezier met de nieuwe meubels namens team Pronto Wonen Huissen.

Mintjes

Prima geholpen

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bezorging en prima verpakt.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren review. Super dat je zo tevreden bent over ons personeel en de bezorging. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen.

Anne-Marie WILSTERMAN

Eetkamerstoelen gekocht.Ben geholpen door de super aardige Ignas. Hij nam er de tijd voor en gaf ons goed advies.Ik voelde me als klant echt de koningin.Dat was heel plezierig.
Ignas nogmaals...
Ignas nogmaals bedankt voor jouw hulp.

Klantvriendelijkheid!

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hi Anne-Marie, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Ignas. Super om te horen dat je vriendelijk en deskundig geholpen bent. We hopen je snel weer in onze... Hi Anne-Marie, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Ignas. Super om te horen dat je vriendelijk en deskundig geholpen bent. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Huissen

Trudy

Goed geholpen

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Trudy! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen.

Henk en Liesbeth van Beek

Geweldige service.

Geweldig fijn geholpen door Cristel.

Geen.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Beste Henk en Liesbeth, wat super om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen in onze winkel door Cristel. Wij wensen jullie heel veel woonplezier met de nieuwe relaxstoel namens team Pronto Wonen... Beste Henk en Liesbeth, wat super om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen in onze winkel door Cristel. Wij wensen jullie heel veel woonplezier met de nieuwe relaxstoel namens team Pronto Wonen Huissen.

Ria Stevens

Service is heel goed leuke winkel

Niet

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Goedemorgen Ria, het is altijd leuk om de dag te beginnen met een positieve review. Bedankt! Het is fijn om te lezen dat onze service je goed is bevallen. We horen graag wat we nog kunnen verbeteren... Goedemorgen Ria, het is altijd leuk om de dag te beginnen met een positieve review. Bedankt! Het is fijn om te lezen dat onze service je goed is bevallen. We horen graag wat we nog kunnen verbeteren m.b.t. de winkeluitstraling. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen!