2023 beoordelingen

2023 Reviews

Buursink

Mooie winkel fijne werknemers

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

Straten

Positief

Leuke spullen voor een redelijke prijs.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!

Wiegers

Heerlen

Klant

Klant vriendelijke en goede voorlichting

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe banken!

Heerlen

vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Peters

Een hele sfeervolle winkel

Deskundig ervaren vriendelijk
Een super mooie warme uitstraling in de winkel

Geen vooral zo doorgaan

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!

Jennifer

Ik ben snel geholpen

Snel geholpen. Deskundigheid medewerker en mogelijkheden waren goed

Beste Jennifer,
Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Verder wensen wij u alvast veel plezier met het nieuwe tv-meubel!
Beste Jennifer,

Hein Van Zwam

Geweldig advies en uitleg van verkoopster

Hulpvaardigheid

Niet volgens mij.

Beste Hein,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Verder wensen wij veel plezier met de nieuwe banken!
Beste Hein,

vd Coevering

Zeer goed

Grote keuze in (klein) meubelen

Maaki verkorte routes in de winkel

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Segers

Online kan je niet betalen met Belgische bankkaart

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service te verbeteren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe tafel!

Bianca Wilms

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk

Beste Bianca,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank!
Beste Bianca,