Achten

Vriendelijk personeel, zijn niet opdringerig, nemen de tijd voor je

Rob Asveld

Voldoende en gratis parkeergelegenheid. Nette winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Super vriendelijk personeel en overzichtelijke winkel

Beste Rob,
Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van uw nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee en hopen u in de toekomst nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

g van de weijer

Erg goed geholpen door Nikki van filiaal son ze nam de tijd en heeft een mooie bank voor mij samengesteld alleen het bezorgen vind ik erg duur en niks korting op een grote aan koop van 3000 euro... Erg goed geholpen door Nikki van filiaal son ze nam de tijd en heeft een mooie bank voor mij samengesteld alleen het bezorgen vind ik erg duur en niks korting op een grote aan koop van 3000 euro maar nu wachten tot alles wordt bezorgd

Nikki is een topper

op een groot bedrag vind ik dat ze wel gratis kunnen bezorgen en ook aanbetalen en het volledige bedrag betalen voor je iets hebt ontvangen vind ik niet kloppen

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Nikki! Verder zijn wij standaard gezien een afhaalformule en kunt u gebruik maken van onze gratis leenbus. Wanneer er gekozen wordt voor bezorging, wordt dit door een extern bedrijf geleverd. Vandaar dat wij hier geen korting op kunnen geven. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank en relaxstoel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Bodrick

Perfect!

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

De Greef

Altijd mooi

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken!

servaas van der heijden.

De duurste prijs op de banken zetten ik denk dat de klant dat meer zal warderen dan hoeft hij of zij niet met hogre kosten worden opgezatelt .

ziet er allemaal goet uit.

doen wat ik boven heb vermelt.

Beste Servaas,
Beste Servaas,
Bedankt voor uw beoordeling! Op onze prijskaarten staat de prijs weergeven van de opstelling zoals het showmodel incl. alle opties die hierin zitten. Ook de vanaf prijs wordt weergeven en alle losse opties staan op de prijskaart zodat je kunt zien wat dit per optie kost. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er een hogere stof categorie wordt gekozen of een opstelling die groter is waardoor de prijs hoger uitkomt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Ans Kersten

Vriendelijk en goedgeholpen

Winkel is op bepaalde plekken beetje rommelig

Beste Ans,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed bent geholpen in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren.
Met...
Beste Ans,

Anne

Ondanks de drukte in de winkel zijn we heel netjes geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. De medewerkster dacht goed mee.

Klantvriendelijkheid en veel mogelijkheden in het assortiment.

Beste Anne,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier heel veel plezier mee!...
Beste Anne,

Jacobs

Mooie winkel en goed geholpen.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast heel veel plezier mee!
Pronto...

Lian van Kempen

Heel fijn

Beste Lian,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Lian,