n.v.t.

Goed benaderbaar, open uitstraling

De verschillende "huiskamers" geven een goed beeld van wat er op dit moment de trends zijn. Een afwisselende opzet van winkel. Vriendelijk en kundig personeel.

D Robben

Kijk maar verder

aanbod

als iets niet klopt goed oplossen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Zoals ik heb begrepen heeft de winkel u geprobeerd te helpen met de clickviltjes onder uw stoelen te bevestigen maar is dit helaas niet gelukt. Hiervoor is een service aanvraag ingediend en onze service afdeling zal contact met u opnemen om tot een oplossing te komen! Als tijdelijke oplossing hebben wij hiervoor plakvilt mee gegeven. Mochten wij verder nog iets kunnen betekenen dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

Ans

Erg goed!! Vriendelijke medewerkers die met je meedenken

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken in oplossingen

ben

Netjes geholpen-goede uitleg-vriendelijk

Beste Ben,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe fauteuil!
Pronto...
Beste Ben,

Jody

Den bosch

Assortiment

Dressoir lag al geladen, daardoor geen controle kunnen doen. Was helaas beschadigd.

Beste Jody,
Beste Jody,
Vervelend om te horen dat het dressoir beschadigd is! De meubels liggen altijd al verpakt en geladen in de bus klaar. Als wij deze eerst moeten uitpakken is de kans op beschadiging nog veel groter. Uiteraard willen wij dit voor u oplossen. U kunt hiervoor het beste een service aanvraag indienen via -> https://www.prontowonen.nl/serviceaanvraag. Onze excuses voor het ongemak!

Edith van Oorschot

Fijne winkel met deskundig personeel!

Snel en goed geholpen.

Beste Edith,
Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo enthousiast over ons bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Bert

Fijne winkel, zeer prettig personeel

Uitstraling, personeel

Beste Bert,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring hebt gehad in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Beste Bert,

Hanzie L

Klantvriendelijke medewerkers die meedenken met de wensen van de klant

Breed assortiment

Ga zo door

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

poort

Artikelen gekocht/gezien/besteld in Uden.Zeer goed!!!

vriendelijk,deskundig personeel

niks op of aan te merken

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Frans Jaspers

Vriendelijk, gemoedelijk

Goed assortiment en een groot aanbod aan leuke accessoires

Mogelijkheid om met creditcard te betalen

Beste Frans,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke...
Beste Frans,