Ilse

Super fijn geholpen door Leonie en heel blij met de bank

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ilse. We waarderen het zeer dat je laat weten zo super fijn geholpen te zijn door onze collega Leonie. We wensen jullie nog heel veel zitplezier op de nieuwe... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ilse. We waarderen het zeer dat je laat weten zo super fijn geholpen te zijn door onze collega Leonie. We wensen jullie nog heel veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel.

W Kersten

Fijne winkel, leuk personeel en interessante prijzen voor de meubels

Lekkere paaseitjes bij de kassa

Ga zo door

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Leuk om te lezen dat je zo positief bent over het bezoek aan onze winkel, Wim. Bedankt voor deze sterren en complimenten. En dat de paaseitjes bij de kassa zo goed in de smaak vallen. Met... Leuk om te lezen dat je zo positief bent over het bezoek aan onze winkel, Wim. Bedankt voor deze sterren en complimenten. En dat de paaseitjes bij de kassa zo goed in de smaak vallen. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Habermehl-Tamboer Linda

Heel fijn geadviseerd door Cees de Vlaming. Wij mochten gratis de bus lenen om een stoel voor 2 dagen mee naar huis te nemen om uit te proberen

Goed geadviseerd en zeer vriendelijk personeel

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor al deze sterren en mooie woorden, Linda. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe onze collega Cees je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle... Bedankt voor al deze sterren en mooie woorden, Linda. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe onze collega Cees je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

AE

Fijne winkelervaring, lieve en gezellige medewerkers. Niet gelijk helemaal over je heen met vragen, maar wel geïnteresseerd en gezellig kletsen. Ook fijne winkel qua sfeer!

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Leuk dat je jouw positieve ervaring in onze winkel deelt, Ilse! We vinden het erg fijn dat de sfeer in de winkel en onze klantvriendelijkheid zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet, het team... Leuk dat je jouw positieve ervaring in onze winkel deelt, Ilse! We vinden het erg fijn dat de sfeer in de winkel en onze klantvriendelijkheid zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Ramon Petersen

Deskundig en heel vriendelijk geholpen door Cees de Vlaming. Ook bij het afhalen met eigen auto maar niet ging passen en ondanks dat de huur bus van Pronto die dag druk bezet was ik toch nog... Deskundig en heel vriendelijk geholpen door Cees de Vlaming. Ook bij het afhalen met eigen auto maar niet ging passen en ondanks dat de huur bus van Pronto die dag druk bezet was ik toch nog dezelfde dag mijn aankoop even mocht thuis brengen, top service!

Winkel personeel en van het magazijn alle heel vriendelijk/behulpzaam.

?

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ramon. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over onze klantvriendelijkheid en service. We wensen je heel veel plezier met de eettafel. Met... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ramon. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over onze klantvriendelijkheid en service. We wensen je heel veel plezier met de eettafel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Marja

Goede service en leuke ideeën voor de inrichting van je huis

Verkoopster Jolanda heeft zo haar best gedaan om voor mij de passende spiegel van brons te vinden

Nee hoor

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marja! Hier worden we blij van en het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe Jolanda je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marja! Hier worden we blij van en het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe Jolanda je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Van der Stuyft

Prima geholpen door verkoopster t.menses

Goed assortiment tegen goede prijs enthousiaste en vakkundige verkoopster die niets teveel vond om ons te adviseren

Afhalen duurde wat lang

Beste,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en dit mooie compliment voor onze collega.
Team Pronto Wonen Capelle

Aron Marinelli

Zeer positieve ervaring bij Pronto in Capelle. Fijn geholpen door Leonie, die ons voor de nieuwe woning heeft geholpen aan een bankstel, eettafel, stoelen, salontafel, en tv-kast.

Beste Aron,
We zijn blij om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel. Heel veel plezier met jullie nieuwe meubels!
Team Pronto Wonen Capelle

Jacqueline de Raad

Vriendelijke ontvangst en vakkundig geholpen.

Advies geven en inleven in de klant.

Nvt

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Jacqueline. We worden blij van deze beoordeling waarbij onze klantvriendelijkheid en deskundigheid zo enorm gewaardeerd worden. Met vriendelijke... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Jacqueline. We worden blij van deze beoordeling waarbij onze klantvriendelijkheid en deskundigheid zo enorm gewaardeerd worden. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Yilmaz

Een hele fijne winkel met vriendelijk personeel en goede service.

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring in onze winkel, Yilmaz. Leuk om deze mooie review te lezen! Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel