L QUIRIJNS

Erg vriendelijk, goede uitleg . Prima service

grauwmans

Mooie opstelling van de meubels en accessoires

van Vlimmeren

Prettig

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Erg fijne en lieve hulp gehad in de winkel.

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Bastian Boogaard

Na deskundig advies voor een hoekbank geslaagd

Beste Bastian,
Beste Bastian,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Verder nemen wij uw verbeterpunt mee om onze service hierop te kunnen verbeteren. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen Breda

N.C. van Overbeek

Bij binnenkomst vriendelijk begroet, voor de rest laten ze je rustig rond kijken, wat wij persoonlijk erg prettig vonden.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van het nieuwe tv meubel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

van Griethuijsen

Goed, vriendelijk en eerlijk advies. Er werd niet aangedrongen of iets opgelegd.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Verder wensen wij u veel plezier met uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Breda

Breda

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Joyce Anzenhofer

Fijne winkel, leuke collectie, vriendelijk en deskundig personeel! Kom hier graag!

Beste Joyce,
Beste Joyce,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen en wensen u veel plezier met de nieuwe relaxstoel en lamp!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda