Dramatisch. Jas besteld via internet. Keurig dag later ontvangen. Een dag later teruggestuurd vanwege de maat. Nu zijn we 3 weken, 5 telefoontjes en 6 mails verder maar het bedrag van 170 euro nog... Dramatisch. Jas besteld via internet. Keurig dag later ontvangen. Een dag later teruggestuurd vanwege de maat. Nu zijn we 3 weken, 5 telefoontjes en 6 mails verder maar het bedrag van 170 euro nog steeds niet retour ontvangen. Benieuwd wanneer we het geld eindelijk een keer gaan ontvangen. Wat een service.

Snelle levering en aardige dames aan de telefoon maar daar heb ik mijn geld nog niet mee terug. Kortom ik bestel hier nooit meer iets.

KATIA steurbaut

Kom uit België heel vlug ontvangen. En het kleedje was mooi dus een goeie service en vijf sterren.

Ongelofelijk rap geleverd

Renate Hollander

Zeer ontevreden klant. Tijdens de character days drie producten besteld waarbij maar van 2 producten de korting van 20 procent afgehaald bleek te zijn. Het 3e product rekenden ze de hele prijs. Ik... Zeer ontevreden klant. Tijdens de character days drie producten besteld waarbij maar van 2 producten de korting van 20 procent afgehaald bleek te zijn. Het 3e product rekenden ze de hele prijs. Ik had een verjaardagsbon van 10 euro toegestuurd gekregen en die er vervolgens op in geleverd. Vervolgens gebeld met ene Renske van de klantenservice van promiss en gevraagd waarom er maar van 2 producten 20 procent korting afgegaan was. Dit wist ze niet en uiteindelijk gooide ze de hoorn er op. Maar gelaten voor wat het was. Vervolgens kreeg ik de 3 producten en wilde ik er 1 houden. Toen bleek op de bon dat ze de 10 euro korting verdeelden over 3 producten. Hierover gebeld met de klantenservice en werd mij verteld dat dit nu eenmaal beleid was. Op mijn vraag of bij 1 product kopen vanaf 50 euro de korting van de volledige 10 euro wel gegeven werd antwoordde ze ja. Dus bij de bestelling van 10 producten hield je 1 euro over aan korting. Zeer bijzonder bedrijf die nu een oudere, en waarschijnlijk rijkere, klant kwijt. Dit vond de mevrouw van de klantenservice geen enkel probleem.

Niets. Zwak beleid en zeer zwakke, niet klantgerichte, klantenservice.

miranda

Ik heb drie items besteld waarvan ik er uiteindelijk 1 heb teruggestuurd. Bij terugbetaling heb ik echter niet het volledige bedrag v/d jurk (129.95) terugontvangen. Ik heb slechts 116 euro terug... Ik heb drie items besteld waarvan ik er uiteindelijk 1 heb teruggestuurd. Bij terugbetaling heb ik echter niet het volledige bedrag v/d jurk (129.95) terugontvangen. Ik heb slechts 116 euro terug ontvangen.
Ik heb nu al 5 keer gemaild dat ik nog wacht op het restantbedrag maar heb (ruim een maand later) nog steeds niet het gehele bedrag retour ontvangen.
De laatste mail die ik van Promiss heb ontvangen is van drie weken geleden waarin wordt vermeld dat mijn klacht is doorgezet naar een ander afdeling. Daarna heb ik niks meer vernomen.
Schandalig dat er zo met klanten wordt omgegaan! Bij zo'n bedrijf doe ik echt geen zaken meer!

Roza

Zie maar eens je geld terug te krijgen als je vooraf al hebt betaald ! Ik ontving een top (gekocht voor € 50) net daarop een sticker op het prijskaartje van € 24.99. Bovendien zat op de top een... Zie maar eens je geld terug te krijgen als je vooraf al hebt betaald ! Ik ontving een top (gekocht voor € 50) net daarop een sticker op het prijskaartje van € 24.99. Bovendien zat op de top een vlekje. Wel precies mijn maat maar gezien bovenstaande gevraagd of ik het voor € 24.99 mocht hebben. Drie keer moeten mailen en bellen! Inmiddels wel de toezegging ontvangen dat het verschil wordt overgemaakt maar na 10 dagen nog geen geld ontvangen. Weer gebeld en gemaild waarna gezegd wordt dat de ‘ supervisor’ er naar zal kijken ?? Gewoon overmaken toch?!

Nee ik heb alleen maar heeeel veel verbeterpunten voor dit bedrijf

Slechte service. Leveren een jurk zonder ceintuur. Ze weigeren een ceintuur los op te sturen. Maar willen dat je de jurk retour stuurt en een nieuwe jurk besteld! En dit in tijden waar we allemaal... Slechte service. Leveren een jurk zonder ceintuur. Ze weigeren een ceintuur los op te sturen. Maar willen dat je de jurk retour stuurt en een nieuwe jurk besteld! En dit in tijden waar we allemaal zuinig moeten zijn op het milieu!! Het is bespottelijk dat er niet iemand een ceintuur na kan sturen.
Tevens is prijs kwaliteit niet in verhouding. De jurk schijnt door waardoor je een onderjurk moet dragen. Doordat deze in de uitverkoop gekocht is prijs kwaliteit redelijk. Geldt overigens voor de rest van kleding ook die je hier koopt

Het leveren naar een afhaalpunt ging probleemloos

Nadiia Zhebrakovska

Hoge prijs en slechte kwaliteit

skinny jeans na eerste wassing in koude water https://photos.app.goo.gl/RXWhRN3nQ5NWMNkj2

Moet mogelijk zijn zonder wachtwoord/inlogcode te bestellen bij betaling vooraf via ideal

Jammer dat soms artikelen niet beschikbaar zijn maar wel overal opduiken

Goede kwaliteit enservice

Keurig verzorgd en snel.

Jammer dat de winkels gesloten zijn

fijne kleding voor mijn moeder, maar ook voormij