Prokinesis.nl

Prokinesis.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prokinesis.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company14
8.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prokinesis.nl met 8.5/10. Gebaseerd op 14 ervaringen.

Prokinesis.nl 1 beoordeling

Mijn klacht werd uiterst serieus genomen en de therapeut is deskundig en gemotiveerd om de klacht te verminderen/verhelpen.

Prokinesis.nl 1 beoordeling

Hij nam de tijd luisterde goed naar de klacht van onze dochter. na contole was goed.

Maartje

Luistert naar je verhaal , neemt je klachten serieus en handelt hiernaar. dit laatste met duidelijke uitleg met mij.

Prokinesis.nl 1 beoordeling

Door langer gebruik te maken van de aangepaste zooltjes, hoop ik toch wel veel minder klachten te krijgen..
op dit moment is dit nog niet aan de orde.

Goed (8/10)
Score voor Prokinesis.nl:4/5

Duidelijke uitleg. aardig. behandeling heeft heel veel verbeterd.

Bert
Uitstekend (10/10)
Bert
Score voor Prokinesis.nl:5/5

Opgewekt, serieus, adequaat, oplossingsgericht, vriendelijk.

Score voor Prokinesis.nl:4.5/5

Prettig contact, service, straalt veel deskundigheid uit.

Deskundigheid.

Deskundigheid en attitude.

Prokinesis.nl 1 beoordeling

Podotherapeut is positief over mogelijke oplossingen voor problemen. en lost dit probleem samen met jou op, tot je geen problemen meer ervaart.

Bedrijfsinformatie

Bij ProKinesis kun je terecht voor podotherapie, sportpodotherapie en sportspecifieke bewegingsanalyse. Mijn praktijken voor podotherapie en sportpodotherapie zijn gevestigd in Enschede, Hengelo, Oldenzaal en Tubbergen. Beweeg je graag en heb je voetklachten, knieklachten, heupklachten en/of lage rugklachten dan help ik je graag bij het vinden van een oplossing! Ook als je blessure niet tijdens het sporten is ontstaan!

Contactgegevens
E-mail: maikel@prokinesis.nl