Erste keer besteld bij Partywinkel. Snelle levering. Maat was te klein en meteen kregen we een andere maat. Geld werd meteen overgemaakt. Alleen hebben wij 7 euro portokosten moeten betalen en we...

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen, dat je dit zo hebt ervaren. Wij hebben je dan ook gelijk een bericht gestuurd.

Melissa

Kostuum is te klein en zit niet goed

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen. Wij hebben je hierover gelijk een bericht gestuurd.

Mendy

De Avengers placemats die ik had besteld, zagen er op het websiteplaatje erg leuk uit. Het bleken kleine papieren vierhoeken te zijn die onder je bord verdwijnen. Een grote tegenvaller!!!

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wij horen dit voor het eerst. Wij hebben je bericht dan ook gelijk doorgestuurd naar onze leverancier.

Wij zien je bij een volgend feest graag terug.

Patrick

Heel erg snel, te snel.
Had ingevuld op vrijdag bezorgen,
maar werd donderdag al afgeleverd

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wij hebben deze melding niet ontvangen vanuit Beslist. Vandaar dat wij je bestelling dan ook direct hebben verzonden.

Bij een volgend feest zien wij je graag terug in ieder geval.

Paul

Snelle levering, maar maat 152 viel kleiner uit (eerder 146)

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wij horen dit voor het eerst. Wij zetten dit dan ook gelijk door naar onze leverancier.

Wij zien je graag bij een volgend feest terug.

Patrick

Werd keurig op tijd bezorgd, was zelf niet thuis maar werd bij de buurvrouw afgeleverd.

Producten zijn heel aangekomen binnen enkele dagen na bestelling.

Uitstekend. Duidelijke informatie, snelle levering.

Snelle en nette levering. Tevreden!