Je aankoop wordt beschermd

Juliette

De bezorging was erg snel! Maar helaas was de catsuit een totale flop. Maar s: pijpen te kort, romp veel te wijdz de mauwen te groot en de lengte weer veel te kort. Erg jammer!

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen! Zodra wij je retour hebben ontvangen, dan verwerken wij hem gelijk voor je.

Wij wensen je nog een fijne avond toe.

Zeer goe

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wij zien je graag bij ons terug.

Kunde

Jammer dat de bestelling niet de volgende dag, maar 3 dagen later bezorgd werd.....

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen! Helemaal omdat wij hem wel gelijk hebben meegegeven aan PostNL. Wij hebben dan ook gelijk een klacht bij hun uitgezet!

Wij zien je graag bij een volgende feest terug.

CDM

Stobd bij het artikel ‘voor 23u00 besteld de volgende dag in huis’ dit was dus niet het geval waardoor ik niet tijdig mijn outfit had voor carnaval.

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen. Al helemaal omdat wij je bestelling wel gelijk aan PostNL hebben meegegeven. Wij hebben dan ook gelijk een klacht bij hun uitgezet. Uiteraard mag je hem altijd retourneren.

treurig

Goedenavond
voor ons 25 jaars huwelijksfeest slingers en twee zakjes led ballonnen besteld helaas 3led ballonnen deden het niet en drie ballonnen liepen leeg dus een armzalig trosje led...

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen. Heb je hiervan een foto voor ons?

Wij horen en helpen je graag.

Yo

De bestelde opblaascactussen waren beide lek

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen. Zou je ons hiervan foto's willen sturen? Dan kunnen wij je daarna gelijk nieuwe toesturen of het aankoopbedrag terugboeken.

Wij horen en helpen je graag.

Koen Schnitfink

Snelle aflevering. Helaas was 1 artikel verkeerd geleverd.
Daarna was de service prima. Goed contact gehad met de servicedesk.

Reactie Prohap.com:

Bedankt voor je beoordeling en wij zien je bij een volgend feest graag terug.

Een fijne avond nog.

jk

Goedkope kleding en ideaal voor wanneer je sporadisch verkleed moet

PatZ

Leuke sombrero besteld op de site. Mooi artikel, goede prijs en uitstekende verzending