Deskundigheid
Nazorg
Afspraken nakomen
Communicatie

Zie hieronder de uitleg

Prijs en communicatie was goed

Ik vond dat de persoon niet kritisch genoeg was. Hij kwam bij mijn buurman vandaan en werd naar buiten geroepen door de man van de BAM. Ik had het idee dat hij niet meer echt dingen durfde te... Ik vond dat de persoon niet kritisch genoeg was. Hij kwam bij mijn buurman vandaan en werd naar buiten geroepen door de man van de BAM. Ik had het idee dat hij niet meer echt dingen durfde te zeggen.
Verder heb ik geen eerdere ervaring hiermee gehad, maar ik had het wel iets kritischer verwacht.
De stopcontacten op zolder waren echt niet goed geplaatst, ik had het idee dat ik zelf moest 'vechten' met de BAM, dan dat jullie dat deden. Niet geheel tevreden dus.

Opleverkeuring nieuwbouwhuis

Goed advies gekregen en beslist het geld waard.

Het is niet de bedoeling om vrienden te worden met de opleveraar; U moet opkomen voor uw klant. Iets kritischer (bv als de opleveraar niets noteert) kan best.

Ik heb online een aanvraag gedaan voor een keuring en was allemaal snel geregeld. Prettig dat Pro Gebouwadvies zelf contact opnam met makelaar om afspraak in te plannen.

Snel geregeld, makkelijk en veilig online betalen en rapport digitaal beschikbaar

Eerste contact duurde even (paar dagen) voordat ik een reactie kreeg, ik moets zlef terug bellen om de afspraak te maken. Daarna allemaal snel geregeld.

J. Kieboom

Professioneel, snel een afspraak, goede communicatie!

Afspraak maken gaat erg snel, rapport ontvangen duurt wel iets lang. Verder erg tevreden!

OK

n.a.

n.a.

A. de Graaf

Zeer deskundig advies en heel realistisch in wat dringend aan opknappen nodig is en wat eventueel kan wachten tot later.

E. Lantinga

We hadden een snelle en goede keuring nodig om snel te beslissen of we de koopovereenkomst moesten/konden tekenen. Dit is snel en goed uitgevoerd binnen de gestelde termijnen!

Komt afspraken na, mooi en duidelijk keuringsrapport.

Site werkt niet optimaal. Een simpele site zonder overbodige functies komt beter over.

PLEIN 85 interieurontwerp & advies

Goed en adequaat bedrijf. Komt gemaakte afspraken zorgvuldig en snel na.

C. Cartmel

Bouwkundig rapport laten maken, zeker aan te raden. Vriendelijk en kundig. Nam alle tijd om zaken uit te leggen en snelle levering van het rapport.