Deskundigheid
9.5/10
Afspraken nakomen
Communicatie

Bouke Evers

Op zeer korte termijn mogelijk geweest om een afspraak in te plannen voor een bouwkundige controle.

Bij doorlopen van het huis een duidelijke toelichting op de observaties, wat inzicht geven in de keuring.

Reactie Progebouwadvies.nl:

Geachte heer Evers,
Hartelijk dank voor de invulling van de review. We proberen te allen tijden de noodzaak voor onze klanten centraal te stellen. Ook voor u is dat door ons weer gelukt. We wensen u veel succes met de voortgang van de bijzondere woning.

met vriendelijke groeten,
Pro Gebouwadvies BV
John Boon

Ze konden na 2 dagen al langskomen

Aarti Jagroep-Khoesial

Goede ervaring, deskundig advies en vriendelijke service.

Heldere communicatie, afspraken nakomen, je weet waar je aan toe bent.

Op zich positief, ik had alleen wat eerder het onderzoek uitgevoerd gezien, maar ik begrijp dat dat van meerdere zaken afhankelijk is.

snelle reactie bij aanvraag keuring

zie ervaring bovenaan

Goed en gedegen indruk

Vriendelijk, flexibel en laagdrempelig

A E de Briais Backer

Over het geheel goed.

Vasthoudend bij geconstateerde punten van kritiek.

Het Zou mooi zijn als dit soort onafhankelijke onderzoeken op basis van het eindrapport bindend zouden zijn.
Komt de kwaliteit in de bouw ten goede.

Wouter

Vakkundig, netjes, betrouwbaar. De man had zeker verstand van zaken, dat merkte je aan alles. Alle vragen werden goed beantwoord en erg informatief. Ook kregen we een mooi en duidelijk rapport. Top...

Vakkundig en netjes.

iris

Snelle service! Na 1 telefoontje had ik binnen 2 dagen een afspraak. Professioneel rapport en niet vooraf betalen. Ideaal en zeker aan te raden!

Betalen na onderzoek. Zo weet je zeker dat je niet voor niets betaald.

Heldere communicatie via internet en ter plaatse soepele begeleiding tijdens de oplevering

geen verbeterpunten