Betrokkenheid
Algemene indruk
Bereikbaarheid
Deskundigheid (kennis van de branche)
9.8/10

Een aantal keren telefonisch contact gehad. De beste man weet waar die over praat, heeft kennis van zaken en komt vriendelijk over

Klantvriendelijk, betrokken, eerlijk

Harry

Alle contacten met Profilink waren resultaatgericht en bovendien erg plezierig

Grote mate van deskundigheid evenals betrokkenheid en de persoonlijke benadering

Robbers Accountants Belastingadviseurs

Al jaren "hofleverancier" van onze organisatie!

Weet ook in lastige tijden de juiste kandidaat te vinden.

Profilink is een professioneel bedrijf dat echt meedenkt met sollicitanten en werkgevers.

Profilink denkt met je mee en is betrokken

Een leuke goede club die een organisatie en kandidaat probeert te matchen.

Het proberen te maken van een juiste match

Excellent bedrijf

Betrokkenheid
Inzet
Vakkennis

Bernard

Profilink is al jaren onze vaste partner op het gebied van werving van kandidaten voor onze financiële posities. Zij weten voor ons exact de juiste match te maken tussen kandidaat en vacature en... Profilink is al jaren onze vaste partner op het gebied van werving van kandidaten voor onze financiële posities. Zij weten voor ons exact de juiste match te maken tussen kandidaat en vacature en beschikken over een groot netwerk aan professionals.

Uitstekende kandidaten, snelle en directe communicatie.

Willemsen & Partners

Sinds dit jaar heeft Mark 3 posities bij ons naar volle tevredenheid weten in te vullen. Mark snapt wie wij als kantoor zoeken en weet vooraf al of ze binnen onze cultuur passen. Hij is om die reden... Sinds dit jaar heeft Mark 3 posities bij ons naar volle tevredenheid weten in te vullen. Mark snapt wie wij als kantoor zoeken en weet vooraf al of ze binnen onze cultuur passen. Hij is om die reden onze premium partner geworden.

Korte lijnen, kennis van de organisatie.