Profile

Danny Bersee

Afspraak voor de keuring en olie verversen snel en makkelijk gemaakt. Dan begint het, auto afgekeurd door kleinigheid.. nieuwe afspraak maken! Afspraak om 8 uur gemaakt en de werkzaamheden zouden 2... Afspraak voor de keuring en olie verversen snel en makkelijk gemaakt. Dan begint het, auto afgekeurd door kleinigheid.. nieuwe afspraak maken! Afspraak om 8 uur gemaakt en de werkzaamheden zouden 2 uur duren. Om 16 uur is de auto nog niet klaar. Prijsopgave gehad voor de keuring blijkt olie verversen met filter voor een volkswagen fox bijna 200 euro te kosten. Dit wordt niet gemeld wanneer je de suggestie op de website accepteert om ook olie te laten verversen. Tot zover: giedkoper dan de merkdealer.

duurder dan de merkdealer

Goeie service

Goeie snelle deskundige service

Alain

Vriendelijke service en werd goed ontvangen.

Reviewtitel

Kon makkelijk een afspraak maken en kon snel terecht. Service verliep soepel en snel. En kostte waren prima.

Maarten

Door verschillende omstandigheden moest ik mijn gemaakte afspraak met Profile eindhoven wel drie keer verzetten dit was al die keren geen probleem en het wisselen van mijn banden werd snel vakkundig... Door verschillende omstandigheden moest ik mijn gemaakte afspraak met Profile eindhoven wel drie keer verzetten dit was al die keren geen probleem en het wisselen van mijn banden werd snel vakkundig maar bovenal, door zeer vriendelijke monteurs gedaan

afspraak verzetten

J.F.ten Bras

Ben goed geholpen,duidelijk uitleg.

Tevreden

Hari

Langs gekomen om mijn banden te balanceren. Probleem ontdekt op een van mij banden. In overleg gelijk opgelost.

Eerlijk advies

Onno

Klantgericht te werk, vriendelijk in omgang en deskundig in handelen

Reviewtitel

Altijd vriendelijk, professioneel en eerlijk

Arjan

Goede betrouwbare monteurs, bellen netjes over de te verwachten kosten.

Prima service

Frans en Patricia

Vriendelijk personeel. Kundig en een goede service. Na meerdere bezoeken voor sevicebeurten kent men de auto en dat werkt prettig.

Reviewtitel

Klantvriendelijk, duidelijk en snel. Gewoon een goede service!

F. Smid

Wij gaan ieder jaar met onze beide auto's naar Profile voor een beurt en APK. De service is fantastisch net zoals de prijs.

Zeer goede service.