J. Terlaak

Goed geholpen

Heel rustige en niet opdringerige uitleg over een hoekbank die wij wilden kopen.
Echt meedenkend met ons als klant.
Uiteindelijk ook een stoel gekocht hier.

Geen verbeterpunten.

Fleur

Heel goed geholpen met de inrichting van mijn nieuwe appartement. Ben de mevrouw erg dankbaar voor het helpen kiezen van de kleuren en inrichting

wat een geduld

zou het niet weten.

Cees Meijvogel

In uw vestiging Rijneke Boulevard zijn wij geholpen door uw medewerkster Ilse, die ons zeer goed heeft geadviseerd. Compliment ook voor haar voor de verdere afhandeling.

Klantvriendelijkheid en met name de houding van uw medewerkster voornoemd hierin.

Ik kan (nog) geen objectief oordeel geven over de prijs versus kwaliteits verhouding, aangezien de bestelde goederen pas in week 45 tot 47 worden geleverd. Ik heb dan ook volstaan met 4 sterren.

Beste Cees,
Wat fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Dankjewel voor deze mooie review. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe inrichting.
Team Profijt Zoeterwoude

Ben Zegveld

Prima winkel.

Goede verkoper en verkoopsters

Beste Ben,
Wij vonden het ook fijn om jullie als klant te hebben. Nu alle vertrouwen dat je heerlijk zal zitten op je nieuwe bank.
Team Profijt Zoeterwoude

Frank Hofland

Dubbel gevoel

Ruim aanbod, prettige 'bediening'.

Beste Frank,
Fijn dat je zo goed geslaagd bent bij Profijt Meubel Zoeterwoude. We zullen onze uiterste best doen je eetbank zo snel mogelijk bij je te krijgen.
Veel plezier gewenst van je...
Beste Frank,
Veel plezier gewenst van je nieuwe bank alvast,
Team Profijt Meubel Zoeterwoude

Marita

Fijne winkel…

Straalt huiselijk uit..

D. Van Riet

Ik kreeg bij aankoop verschillende opties aangeboden en ik betaalde voor een bank van €659,00 €719,00. Op de factuur en het aankoopbewijs is nergens te vinden wat ik voor de €60,00 heb gekocht. Ik kreeg bij aankoop verschillende opties aangeboden en ik betaalde voor een bank van €659,00 €719,00. Op de factuur en het aankoopbewijs is nergens te vinden wat ik voor de €60,00 heb gekocht.
Jij wordt helemaal suf gepraat, maar dat jij als klant, ook al ben je 78 jaar, zelf de poten onder een 3-zitsbank moet schroeven wordt niet meegedeeld. En ook geen aanbod gedaan, voor een x-bedrag doen onze bezorgers dat. Schandelijk. Zit ik daar met een bank, waar ik niets mee kan.
Schlecht adviseurs bij Profijt. Nooit meer koop ik, niet eens een schroefje, bij Profijt.
Ik heb toch echt een bank gekocht, zoals die in de winkel stond en daar zaten echt de poten onder.

Sluiten die zaak of de klanten eerlijk informeren

Beste mevrouw Van Riet,
Beste mevrouw Van Riet,
Wat fijn dat u geslaagd bent voor een mooie bank bij Profijt Meubel. Het verschil in de prijs komt voort uit het feit dat u voor een andere stofsoort heeft gekozen welke iets duurder is.
Vervelend dat u niet meer op de hoogte was van het zelf monteren van de pootjes onder de bank. Dit staat ook zo vermeld op uw orderformulier, wij hebben geen optie tot monteren aangeboden aangezien wij dit ook niet hebben.
Wij hopen dat u desondanks veel plezier van uw bank gaat hebben,
Team Profijt Meubel Zoeterwoude

Van Kalleveen

Vriendelijke verkoopster die alles met ons doornam bij de aankoop van een eettafel met vier stoelen.

We moesten helaas een eetstoel omruilen omdat die dusdanig slecht was dat we hem niet konden monteren. Over de andere drie hadden we ook twijfels maar die konden we met enige moeite nog wel... We moesten helaas een eetstoel omruilen omdat die dusdanig slecht was dat we hem niet konden monteren. Over de andere drie hadden we ook twijfels maar die konden we met enige moeite nog wel monteren. Nadat we hadden gebeld met het servicecentrum, werd ons verteld dat alle vier de stoelen retourneren niet kon. Na een paar weken konden we die ene stoel omruilen. De nieuwe stoel blijkt mooier dan de andere drie (stevigere zitting en met een reserve-onderdelen). Het lijkt er daarom op of er op eerdere stoelen zijn gebruikt (showmodellen?).
Jammer dat Profijtmeubel ons niet de mogelijkheid heeft gegeven om alle vier de stoelen in te ruilen.

Mellissa Urmston

Ervaring met de winkel was goed. Goed geholpen tijdens het aanschaffen van stoelen.

Gelijk op kunnen halen van stoelen

Een van de stoelen bleek een kapotte naad te hebben wat ik zag nadat de stoel in elkaar gezet was. Gelijk melding gedaan via de website. Een week later nog geen definitieve oplossing. Mijn oma heeft... Een van de stoelen bleek een kapotte naad te hebben wat ik zag nadat de stoel in elkaar gezet was. Gelijk melding gedaan via de website. Een week later nog geen definitieve oplossing. Mijn oma heeft nu voor het eerst zelf nieuwe meubels kunnen kopen in haar leven. Dat je dan een week later nog geen oplossing heb mogen ontvangen vind ik voor dat mensje heel erg sneu.

T Van Iperen

Heel goed!