Carolien P.

Klantvriendelijk en goede service. Mooie zaak en zeker een aanrader! Erg goed en deskundig geadviseerd door het team.

Netjes en klantvriendelijk. Goed advies en goede service. Mooie winkel, uitgebreidde keuze maar goed geadviseerd. Kom hier zeker weten weer.

Paul

Mooie betaalbare meubelen

Nvt

Nvt

Harry Mulder

Waardeloze levering, beloofd dat ik terug werd gebeld, vorig jaar al, moet nog steeds gebeuren, geen respect voor mensen, e-mails met leveringen die gewoon niet kloppen, brinks al gebeld met... Waardeloze levering, beloofd dat ik terug werd gebeld, vorig jaar al, moet nog steeds gebeuren, geen respect voor mensen, e-mails met leveringen die gewoon niet kloppen, brinks al gebeld met dezelfde klacht maar ook nog geen reactie.

Vertroebeld door slechte communicatie (Maarten)

Niet te laf zijn om terug te bellen

Meubels zijn mooi slechte service

showroom en lage prijzen

Levering en contact klant kan beter.
Levering en contact klant kan beter.
Zelf moest ik achter bestelling aanbellen met de vraag wanneer de meubels nu eens geleverd zouden worden. Had een tafel en een bank besteld. Bank was allang binnen maar tafel niet. hier geen bericht van ontvangen. verwachte levertijd was verlopen. Hebben ze eerst de bank geleverd omdat ze niet met zekerheid konden zeggen wanneer de tafel kwam. Na 7 keer bellen en valse beloftes dat de bank komende week binnen zou komen en ze mij zouden bellen. Moest ik uiteindelijk naar Rijssen rijden om zelf de tafel op te halen. Of verzendkosten van 80,- betalen. Totaal geen service en slechte communicatie ik zou er niet weer mijn meubels kopen.
Wel tevreden met de bank en de tafel ze zijn erg mooi.

harrie luisman

Heb er in het verleden aankopen gedaan , maar nu voor een tafel was een teleurstelling een van de hoogste klasse

sterke punt is zo gauw mogelijk een handtekening zetten en gaan

als er op de meubels staat uit, voorraad leverbaar staat , vraag ik direct meenemen , nee uit rijssen halen ,oke geen probleem
verdere verhaal bekend bij jullie , sorry ik vind dit een...
verdere verhaal bekend bij jullie , sorry ik vind dit een achterbakse manier van zaken doen

Jan de Mink

Vriendelijke mensen

goede uitleg en vriendelijk

neen

Goed feholpen met onze tafel! Levering kwam optijd en veel mogelijkheden qua ophalen.

Ontzettend ruim assortiment en alles voor een goede prijs!

Uitstraling van de buitenkant / pand

Bosveld

Het was prima in Vriezeveen maar niet fijn in Almere. Daar werden wij op een vervelede manier gevolgd door een oudere meneer en gaf summaire uitleg met weinig interesse. Daar zijn we echt afgeknapt.... Het was prima in Vriezeveen maar niet fijn in Almere. Daar werden wij op een vervelede manier gevolgd door een oudere meneer en gaf summaire uitleg met weinig interesse. Daar zijn we echt afgeknapt. Gelukkig zijn wij met de vakantie in Vriezenveen geweest waar wij veel beter werden behandeld. Toen hebben wij het ook besteld. In Almere zeker niet jammer!

Prijs kwaliteit is prima.

Wij hebben een bankstel gekocht maar je moet stof kiezen op een veel te kleine lap. Daarbij hebben wij voor bonel vering gekozen en het was jammer dat je het niet kon zien en voelen en erop zitten.... Wij hebben een bankstel gekocht maar je moet stof kiezen op een veel te kleine lap. Daarbij hebben wij voor bonel vering gekozen en het was jammer dat je het niet kon zien en voelen en erop zitten. Nu we het bankstel hebben zijn de naden niet recht en zit er een kuil in. Onze vraag is wat moeten wij doen!!!
Graag horen wij van u.

Mike Visser

Voor de 2e keer goed!

Prijs/kwaliteit

Verkoper gaf goede adviezen.
Aflevering van de meubelen was prima.