Niels

We zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen door Caroline en Nemé

Eerlijk advies

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Leuk om te lezen dat het deskundige advies en de klantvriendelijkheid van onze collega's zo gewaardeerd wordt, Niels. Bedankt voor deze mooie review! We wensen jullie heel veel zitplezier op de... Leuk om te lezen dat het deskundige advies en de klantvriendelijkheid van onze collega's zo gewaardeerd wordt, Niels. Bedankt voor deze mooie review! We wensen jullie heel veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Willem Klaver

Warm ontvangst, ruime keus, goed advies

Vakkundig advies

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Willem. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn. We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe banken. Met vriendelijke groet, het team van... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Willem. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn. We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe banken. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

F.H. Wilken

Heel leuk geholpen door Karin.
Hebben de hele huiskamer met haar ingericht.
Diverse malen moest zij opnieuw beginnen en offerde zelfs haar lunch hiervoor op.
Zelfs toen we hoorden dat...
Heel leuk geholpen door Karin.
Hebben de hele huiskamer met haar ingericht.
Zelfs toen we hoorden dat de levering van de door ons uitgekozen bank 3 maanden zou gaan duren en ze weer opnieuw kon beginnen, bleef ze vriendelijk en vrolijk.
We mochten haar niet mee nemen voor het avondeten, anders hadden we dat zeker gedaan.
Top winkel, top assortiment en top personeel.

Uitstraling en inrichting.

Zou het niet weten.

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze prachtige review, F.H. Wilken. Wat een mooie woorden voor onze collega Karin! Ze heeft jullie met heel veel plezier geholpen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel... Bedankt voor deze prachtige review, F.H. Wilken. Wat een mooie woorden voor onze collega Karin! Ze heeft jullie met heel veel plezier geholpen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Alfonso Bravo

Súper goed en vriendelijk geholpen door
Thomas, uitstekende uitleg over alles

Nee

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze mooie review en complimenten voor onze collega Thomas, Alfonso. We vinden het ontzettend leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantvriendelijkheid en deskundigheid... Bedankt voor deze mooie review en complimenten voor onze collega Thomas, Alfonso. We vinden het ontzettend leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van Thomas. We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Henk Visser

Wij zijn vriendelijk door de verkoopster Paola geholpen alle tijd , goede adviezen, en nietswaardig te veel om de eetkamer stoelen van de begane grond naar de verdieping te halen.
Ook werd door...
Ook werd door Paola goede uitleg geven bij het administratief gedeelte.

Hoe je door het personeel wordt geholpen

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Henk. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van onze collega Paola. We wensen... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Henk. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van onze collega Paola. We wensen jullie heel veel zitplezier op de nieuwe eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Kester Julius

Ik waardeer zeer de manier waarop ik werd geholpen door mvr. Kinga

De behandeling en uitleggen.

Ik ben tevreden

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze review en het compliment voor onze collega Kinga, Kester! We stellen het zeer op prijs dat je laat weten zo tevreden te zijn over onze klantvriendelijkheid en deskundigheid. We... Bedankt voor deze review en het compliment voor onze collega Kinga, Kester! We stellen het zeer op prijs dat je laat weten zo tevreden te zijn over onze klantvriendelijkheid en deskundigheid. We wensen je veel relaxplezier op de nieuwe fauteuil. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Fred van de vecht

Professioneel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Vriendelijkheid zonder pushen. Meedenken. Goede capuchina.

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze mooie review, Fred! Hier worden we blij van! We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe meubelen. Mocht je weer wat nodig hebben, dan zien we je graag terug. De koffie staat... Bedankt voor deze mooie review, Fred! Hier worden we blij van! We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe meubelen. Mocht je weer wat nodig hebben, dan zien we je graag terug. De koffie staat voor je klaar! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Jetske van Beest

Zeer vriendelijk, goed en netjes geholpen door Jolande. Daar zijn wij erg gevoelig voor en daardoor gunnen wij profijtmeubel onze klandizie! Daarnaast: alles is mooi geprijsd, waardoor een keuze nog... Zeer vriendelijk, goed en netjes geholpen door Jolande. Daar zijn wij erg gevoelig voor en daardoor gunnen wij profijtmeubel onze klandizie! Daarnaast: alles is mooi geprijsd, waardoor een keuze nog makkelijker was.

Ik zou op de site nog graag wat specificaties zien van afmetingen.

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Wat een prachtige review, Jetske! Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn hoe Jolanda jullie geholpen heeft en dat jullie daardoor tot aankoop over zijn gegaan. We wensen jullie... Wat een prachtige review, Jetske! Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn hoe Jolanda jullie geholpen heeft en dat jullie daardoor tot aankoop over zijn gegaan. We wensen jullie heel veel relaxplezier met de nieuwe stoel. Mochten jullie nog weer wat nodig hebben, dan zien we jullie graag weer terug. De koffie staat klaar. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Anneke

We zijn heel leuk geholpen door Jolanda en hebben daardoor een mooie bank, stoel, dressoir en tafeltjes gekocht. Dat alles voor een mooie prijs.

Klantvriendelijk, betaalbare prijzen

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Anneke! We vinden het erg leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe Jolanda jullie geholpen heeft. We wensen jullie heel veel plezier met de... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Anneke! We vinden het erg leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe Jolanda jullie geholpen heeft. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht.

Joep Goselink

Mooie winkel met mooie dingen

Klantvriendelijk! Ze luisteren goed naar je advies, ik werd fijn geholpen door Jolande, en uiteindelijk een hele leuke bank gekocht! Ik kijk uit naar het resultaat !!

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Wat een mooie review, Joep! Leuk om te lezen dat je zo fijn geholpen bent door Jolanda. We wensen jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt... Wat een mooie review, Joep! Leuk om te lezen dat je zo fijn geholpen bent door Jolanda. We wensen jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht