C vogels

Weet ik nog niet heb mijn meubels nog niet

Vind het jammer dat ze niets thuis brengen moet je zelf op halen hoe zit dat dan met de garantie

Reactie Profijt Meubel Helmond:

Beste mhr Vogels, bedankt voor u feedback.
Jammer dat u niet op de hoogte bent van onze bezorgservice,
het kan wel tegen een vergoeding.
Onze prijzen zijn nml gebaseerd op basis van...
Beste mhr Vogels, bedankt voor u feedback.
Jammer dat u niet op de hoogte bent van onze bezorgservice,
het kan wel tegen een vergoeding.
Onze prijzen zijn nml gebaseerd op basis van afhalen en zelf monteren.
Mocht u hier gebruik van willen maken kunt u altijd contact met ons opnemen.
Groetjes Profijt team.

p h jansen

beste,
Vriendelijk bedankt voor u positieve feedback,
heel veel plezier van u bank en we zien u graag nog eens terug.
Groetjes Profijt Team

Greet

Heel fijn geholpen,goede uitleg over bezorging

Reactie Profijt Meubel Helmond:

Wat een mooie feedback! vriendelijk bedankt en tot een volgende keer.

P Loonen

Zeer goed

Beste P. Loonen,
Bedankt voor uw mooie feedback.

Martijn van Lith

Winkel ok, product matig

De montage handleiding is een drama! Schroeven zijn bijvoorbeeld te kort en de tekeningen zijn zeer onduidelijk. Dit is zeker niet in verhouding tot de prijs. Ikea is er heilig bij!

Beste Martijn,
Bedankt voor uw reactie.
Jammer te lezen dat u moeilijkheden heeft ondervonden met het monteren van de bergkast.
Ik heb meteen contact opgenomen met de leverancier. Die...
Beste Martijn,
Bedankt voor uw reactie.
Ik heb meteen contact opgenomen met de leverancier. Die hebben mij verteld dat er verder nog nooit klachten zijn geweest met het montage formulier. Er is mij verzekerd, mochten er meer klachten binnen komen, ze wel degelijk iets aan de montagehandleiding gaan doen. Nogmaals onze welgemeende excuses.

lingers

Ben zeer goed geholpen, en een hele fijne winkel, met mooie spullen

staan je goed te woord, en een fijne winkel

Jammer dat ze het niet thuis bezorgen en in elkaar zetten.
Dan zou de service helemaal af zijn. Verder niks op aan te merken.

Beste kommissie Lingers,
Beste kommissie Lingers,
Bedankt voor uw positieve feedback, jammer te horen dat u niet op de hoogte bent geweest van onze montage en bezorg service. Weliswaar is dit niet geheel kosteloos maar was wel een mogelijkheid geweest. Misschien is dit niet met het verkoopgesprek duidelijk uitgelegd geworden.
Onze excuses hiervoor.
Profijt team

Mikkers

Een hele fijne overzichtelijk winkel

Mooie uitstraling van de winkel. Personeel, zeer lieve mevrouw ( Erica) had alle tijd voor uitleg en nam ook de tijd voor verschillende soorten stalen laten te laten zien...zelf de stalen bij... Mooie uitstraling van de winkel. Personeel, zeer lieve mevrouw ( Erica) had alle tijd voor uitleg en nam ook de tijd voor verschillende soorten stalen laten te laten zien...zelf de stalen bij daglicht laten kijken. Hebben daardoor een nieuwe huiskamer inrichting gekocht.

Vermelden dat de meubels tegen betaling ook kunnen worden gemonteerd.

Beste mevrouw Mikkers,
Bedankt voor uw mooie reactie, wel jammer dat er niet gesproken is over de mogelijk tot montage wat uiteraard wel kan tegen een meerprijs.
vriendelijke...
Beste mevrouw Mikkers,
vriendelijke groet,
Profijt Team

H.Bronstein

Prettig

Uitnodigende winkel

De extra kosten meteen benoemen bij het produkt b.v. de verzekering en transport

Antoon Vorstenbosch

Prettig en deskundig

Prettig personeel rustig en duidelijke uitleg bij onze aankopen vooral van Norbert die ons tijdens onze 2 bezoeken aan de winkel geholpen heeft

Tineke Luyben

De Prijs