B.de Kok

Fijn geholpen door Janey

Ze komen de bank toch brengen ondanks dit normaliter afgehaald moet worden

Standaard aan huis leveren als de mensen dit willen

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, B. de Kok. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent hoe je geholpen bent door Janey. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, B. de Kok. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent hoe je geholpen bent door Janey. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

A. Kriesch

Goede service

Goede service

Ik heb een stoel gekocht, waarbij eenmaal thuisgekomen dat de schroeven om het geheel in elkaar te zetten niet meegeleverd waren. Ze worden wel nageleefd (waarschijnlijk). Maar is wel een minpuntje... Ik heb een stoel gekocht, waarbij eenmaal thuisgekomen dat de schroeven om het geheel in elkaar te zetten niet meegeleverd waren. Ze worden wel nageleefd (waarschijnlijk). Maar is wel een minpuntje bij een overigens goede service.

J de koning

Positief. Na eerst een oriëntatie en bezichtiging andere dag prima geholpen. Na offerte en order bankstelsel aangeschaft.

Vriendelijke en deskundige uitleg van medewerkster.

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor het omschrijven van de positieve ervaring in onze winkel, J. de Koning. Leuk dat de deskundige uitleg van onze medewerker zo goed bevallen is. We wensen je alvast heel veel zitplezier... Bedankt voor het omschrijven van de positieve ervaring in onze winkel, J. de Koning. Leuk dat de deskundige uitleg van onze medewerker zo goed bevallen is. We wensen je alvast heel veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Lia Waterham

Ik ben geholpen door Heidy. Een vriendelijke, behulpzame en meedenkende dame. Zeer tevreden. De locatie makkelijk te vinden met voldoende en gratis parkeer gelegenheid. Al met al TOP. Lia

Ik heb vaker producten in deze winkel gekocht. Je krijgt de tijd, de ruimte en gelegenheid om op je gemak rond te kijken. Dat is als klant heel fijn.

Alles is naar wens

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie review, Lia! We waarderen de complimenten voor onze collega Heidy zeer. En leuk dat je laat weten dat je elk bezoek aan onze winkel weer als prettig ervaart. Mocht je weer... Bedankt voor deze mooie review, Lia! We waarderen de complimenten voor onze collega Heidy zeer. En leuk dat je laat weten dat je elk bezoek aan onze winkel weer als prettig ervaart. Mocht je weer wat nodig hebben, dan zien we je graag weer in de winkel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Astrid Feijen-Verkaik

Prima !

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Zo dat is duidelijk! Bedankt voor deze beoordeling en vijf sterren, Astrid. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

John van Buijtene

Overzichtelijke winkel ,netjes geholpen door de mensen.

Aandacht voor het winkelend publiek.

Dat de zelfbouw pakketten best wel lastig zijn om te lezen , het zou ontzettend veel schelen als de nummering van de onderdelen(planken ) op de tekening ook op de planken zelf zou zitten. Het is... Dat de zelfbouw pakketten best wel lastig zijn om te lezen , het zou ontzettend veel schelen als de nummering van de onderdelen(planken ) op de tekening ook op de planken zelf zou zitten. Het is best wel een puzzel om alles op juiste volgorde te krijgen en te monteren.

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, John. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent hoe je geholpen bent. Je tip over het markeren van de onderdelen zullen we delen met onze leverancier.... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, John. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent hoe je geholpen bent. Je tip over het markeren van de onderdelen zullen we delen met onze leverancier. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Matthijs

Hele prettige winkel. Ik ben erg goed geholpen en al het personeel is even vriendelijk. Goede service, kennis van zaken en denken mee. Kortom.. super!

Vriendelijk personeel, denken met je mee en hebben kennis van zaken. Service is ook super goed.

Geen!

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Deze complimenten zorgen voor een grote glimlach op onze gezichten, Matthijs. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Caroline

Super geholpen in de winkel.

Vriendelijk personeel die graag met je meedenken en goede tips geven.

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie review, Caroline. We waarderen het zeer dat je laat weten zo goed geholpen te zijn in onze winkel. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe hoekbank. Met vriendelijke... Bedankt voor deze mooie review, Caroline. We waarderen het zeer dat je laat weten zo goed geholpen te zijn in onze winkel. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe hoekbank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Mike

Kennis van zaken!

Fantastisch geholpen door Remco! Vanwege beperkte ruimte voor de door ons beoogde bank is hij net zo lang bezig geweest met puzzelen totdat hij een passende (andere) bank had gevonden die helemaal... Fantastisch geholpen door Remco! Vanwege beperkte ruimte voor de door ons beoogde bank is hij net zo lang bezig geweest met puzzelen totdat hij een passende (andere) bank had gevonden die helemaal naar onze wens was. Complimenten en driewerf hoera!

Kan eigenlijk niets bedenken, ga zo door!

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Wow Mike, wat een mooie woorden voor onze collega Remco! Hier worden wij helemaal blij van. We wensen jullie heel veel plezier met de bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel... Wow Mike, wat een mooie woorden voor onze collega Remco! Hier worden wij helemaal blij van. We wensen jullie heel veel plezier met de bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Marian Zurhaar.

Onze ervaring was erg fijn en prettig. De deskundigheid van Diana is ongekend.

Het deskundig advies en de vriendelijkheid van Diana heeft ons echt geholpen bij ons besluit om een prachtig bankstel aan te schaffen.
En dat zonder opdringerigheid . Vrijdag 03-02-2023 . En...
En dat zonder opdringerigheid . Vrijdag 03-02-2023 . En de koffie smaakte heerlijk.

Gebak bij de koffie. Ha ,ha.

Beste Marian,
Beste Marian,
Bedankt voor deze sterren en mooie woorden! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent door Diana. We zien je graag nog eens terug in onze winkel. De koffie staat weer voor je klaar. Het gebak weten we niet of dat gaat lukken, maar we zullen je voorstel wel voorleggen in een volgend intern overleg ;-) Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel