Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

E.Gijzen

goed advies, vriendelijk en behulpzaam.

betalen voor afleveren? Zelf opgehaald.

M van Alphen

Vriendelijk en behulpzaam

X

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

P. Van klaveren

Vriendelijk / hulpvaardig

Aanwezig tussen meerdere meubelzaken ..

Jos Mallegrom

Prima!

- Sterk geprijsd

Bezorgkosten gratis laten zijn vanaf een bepaald bedrag.

J c VoordenDag

Een keurige opkomst

veel stoelen in de uit verkoop

Sjaan Hofland

Wij zijn zeer vriendelijke en goed geholpen.

Jacqueline Driest

Zeer slecht
Personeel had geen zin om een stoel uit het magazijn te halen, zodat we de kleur konden zien. Kleurstaal was niet aanwezig.

Meer je best doen voor
De klant. Haal een stoel uit het magazijn om de kleur aan de klant te laten zien. Je
Meer je best doen voor
Koopt zoiets niet zonder te kijken. Maar deze dames hadden geen zin om iets te verkopen.

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Beste Jacqueline,
Wat vervelend om te lezen dat je je bezoek aan onze winkel als negatief hebt ervaren. Dit hadden we natuurlijk graag anders gezien.
Het is helaas zo dat wij niet elke...
Beste Jacqueline,
Het is helaas zo dat wij niet elke stoel of bank in elke stof of kleur als showmodel in de winkel kunnen zetten. Je geeft aan dat de stoel die je graag wilde wel in het magazijn was. Nadat dit nagevraagd is bij de winkel blijkt het zo dat de stoel niet in dat magazijn stond, maar in het magazijn op het hoofdkantoor van Profijt Meubel.
De winkel geeft ook aan dat ze graag de kleurstaal voor je besteld hadden zodat je deze goed kon bekijken. We begrijpen dat je in dit moment natuurlijk gelijk al je mogelijke opties wilt bekijken en als dat even anders loopt, is dat natuurlijk zeer vervelend.
Er lijkt in de communicatie wat mis zijn gegaan waardoor je dacht dat de stoel daar wel stond. Graag stellen we je er van op de hoogte dat dit intern is besproken zodat we deze verwarring in de toekomst kunnen voorkomen.
Mocht je alsnog graag de stof willen bekijken neem dan gerust even contact op met onze winkel of een andere filiaal waar deze misschien beschikbaar is.
~Team Profijt Meubel Barendrecht online