Assortiment

Prettig, goed geholpen

Vriendelijk personeel!

?

Beste Hans,
Bedankt voor deze positieve review!
Daar worden we als team zeer blij van 😊
~ Team Profijt Meubel Barendrecht

A.Langenberg

Veel keuze van meubels.

Je kan rustig winkelen zonder lastig gevallen te worden van het personeel.

Is prima zo ben goed geholpen.

M.Barendrecht

Januari 2023 hebben wij een draaistoel gekocht die een defect bleek te hebben en dat gemeld in maart 2023, wij kregen bericht dat wij de stoel kosteloos om konden ruilen, nadat wij gevraagd hadden... Januari 2023 hebben wij een draaistoel gekocht die een defect bleek te hebben en dat gemeld in maart 2023, wij kregen bericht dat wij de stoel kosteloos om konden ruilen, nadat wij gevraagd hadden of wij ook een ander model uit mochten zoeken was dat geen probleem en kon dat bij Profijt of Pronto en hadden wij meer keus en voelde als een warme douche.

klantvriendelijkheid service en bereikbaarheid.

Hi Kitty,
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat de draaistoel al defect was.
Daarom zijn we blij dat je zo tevreden bent met onze passende oplossing πŸ˜ŠπŸ‘πŸΌ
We hopen dat jullie er nog...
Hi Kitty,
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat de draaistoel al defect was.
We hopen dat jullie er nog jarenlang in kunnen relaxen!
~ Team Profijt Meubel Barendrecht Online

lmj eilbracht

Heel fijn geholpen.

goed overzicht en ruimte om te lopen

Caroline Kruithof

Aangenaam verrast door de vriendelijkheid en vakkundigheid er hangt een prettige sfeer

De prettige sfeer

Ik vond de winkel hier en daar wat rommelig maar ik begreep dat er nog hard gewerkt werd met de nieuwe opstellingen

Beste Caroline,
Beste Caroline,
Bedankt voor het delen van je ervaring in onze winkel! Leuk dat we hier als team lezen dat je winkelbezoek zo positief was. We wensen je veel plezier van je nieuwe inrichting en wie weet tot ziens! 😊

Joke

Vorige week onze bank bezorgd maar helaas de verkeerde. Dus ja dan schiet je in de stress. Langs geweest in de winkel en er werd gelijk gebeld en gehandeld door het personeel. Nadat we thuis waren... Vorige week onze bank bezorgd maar helaas de verkeerde. Dus ja dan schiet je in de stress. Langs geweest in de winkel en er werd gelijk gebeld en gehandeld door het personeel. Nadat we thuis waren werd binnen een uur de bank opgehaald en de goede bezorgd. Echt TOP service. Bedankt PROFIJT Barendrecht.

Geholpen door medewerkster met veel ervaring en denkt met je mee.

Beste Joke,
Bedankt voor deze positieve review! We vinden het als team prettig om te lezen dat je tevreden bent met onze klantgerichte denkwijze en de snelle oplossing 😊
~Team Profijt...
Beste Joke,

Wensy

Deskundigenadvies

De telefoon wordt bijna niet opgenomen of het duurt te lang

Beste Wensy,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons advies daar worden we blij van 😊
Wanneer de telefoon niet direct wordt opgenomen is dat...
Beste Wensy,
Wanneer de telefoon niet direct wordt opgenomen is dat meestal omdat de adviseurs druk zijn met klanten in de winkel. Vandaar dat ze op sommige momenten niet direct de telefoon kunnen beantwoorden.
We hopen dat je nog jarenlang plezier zal hebben van het nieuwe bankstel en de stoelen!

Piet van der graaff

Goede service

Nee

E.Gijzen

goed advies, vriendelijk en behulpzaam.

betalen voor afleveren? Zelf opgehaald.