Ton Koopman

Netjes, goede info, prettige mensen/verkopers.

Voor mij: assortiment, verschillende materialen goed tegen elkaar gezet. Goed prijsniveau.

Nvt.

Edward

ALMERE

Vriendelijk behulpzaam goed advies

Jan en Rebecca van Barneveld

Fantastisch fijne verkoopster en alles netjes op tijd en keurig verpakt geleverd onze complimenten

Vriendelijke geholpen ,geen druk dat er constant een verkoper achter je aanloopt ,en netjes op de afgesproken tijd geleverd en alles zeer netjes verpakt ,onze complimenten en tot de volgende keer vr... Vriendelijke geholpen ,geen druk dat er constant een verkoper achter je aanloopt ,en netjes op de afgesproken tijd geleverd en alles zeer netjes verpakt ,onze complimenten en tot de volgende keer vr grtjs familie van Barneveld πŸ˜ŠπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘Œ

Wij raden de winkel in Almere aan

Rogier

Prettige winkel

Ze luisteren wat je wilt.

Ga zo door

Tim Timmermans

Fantastisch personeel zeer klantvriendelijk

De service en de hulp en advies

N.v.t.

Petra Rottier

Goed en deskundig advies

P

Fijn geholpen. Hadden best lastige wens maar er goed uitgekomen. Geduldig personeel.

Veron

Nette winkel met vriendelijke verkopers

Wij hebben nog geen twee jaar geleden een bank gekocht bij Profijt alleen de kwaliteit van de bank is erg slecht. Er zitten allemaal plooien in, de kussens zakken in (en ja, we draaien en wisselen... Wij hebben nog geen twee jaar geleden een bank gekocht bij Profijt alleen de kwaliteit van de bank is erg slecht. Er zitten allemaal plooien in, de kussens zakken in (en ja, we draaien en wisselen met regelmaat) en er is al een veer gesprongen in de bank waardoor een zitvlak verzakt is. We hadden gekozen voor extra zitcomfort alleen deze bank is de aankoop niet waard geweest.

Ik zou ondanks dat de winkel netjes is en het personeel zeer vriendelijk geen bank meer kopen bij Profijt omdat de kwaliteit van het product zeer ondermaats is.

Miran

Voor het eerst 3 artikelen gekocht bij profijt almere vriendelijk geholpen door medewerker astrid en ik heb ze pas binnen gekregen ruim 2.5 week geleden de meubels en de bankstel voelt heel... Voor het eerst 3 artikelen gekocht bij profijt almere vriendelijk geholpen door medewerker astrid en ik heb ze pas binnen gekregen ruim 2.5 week geleden de meubels en de bankstel voelt heel comfortabel aan niets te klagen tot nu toe alleen de levertijd voor de salon en eettafel heeft langer geduurt dan normale levertijd ,maar heerlijk voor de kwaliteit precies zo als in de winkel is nog mooier en zwaarder wel sterk materiaal ,kwam met goeie paketten naar binnen wij zijn blij πŸ˜ƒπŸ‘πŸ»

De leverancier had namelijk vertraging met het leveren van salontafel en de eettafel

Reactie Profijt Meubel Almere:

Beste Miran, bedankt voor je eerlijke review en positieve beoordeling.
Fijn om te lezen dat alles naar wens is, ondanks dat de eettafel en salontafel wat vertraging hadden.
Veel woonplezier...
Beste Miran, bedankt voor je eerlijke review en positieve beoordeling.
Veel woonplezier en graag tot een volgend bezoek!
Team Profijt Meubel Almere

WH van laarhoven

Vriendelijk alles goed gegaan
En ik heb hem gekocht via de telefoon
Winkel uitstraling niet van toepassing
Ben niet in de winkel geweest

Alles op tijd
En afspraken nagekomen πŸ‘

Reactie Profijt Meubel Almere:

Goedemorgen WH,
Ontzettend bedankt voor de positieve review en het delen van je ervaring.
Graag tot het volgende bezoek!
Team Profijt Meubel Almere