Eea ivens piessens

Heel super goed

De verkoopster was super attent en heel geduldig en vriendelijk super geholpen echt waar

Eigenlijk niet

Beste meneer/mevrouw Ivens,
Beste meneer/mevrouw Ivens,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Wij waarderen dit enorm. Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Wij gaan dit ook zeker doorgeven aan de desbetreffende verkoper.
Heel veel plezier met uw nieuwe meubelen en we zien u graag terug in ons filiaal in Middelburg.

J Baaijens

Verkoop medewerkster deed echt haar best om ons een goede keuze te laten maken

Beste meneer/mevrouw Baaijens,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Wij waarderen dit enorm. We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.
Beste meneer/mevrouw Baaijens,

W. Peeters

Op zoek naar een geschikt salon voor ons buitenverblijf zijn we terecht gekomen bij Profijt Meubel Middelburg, waar we zeer vriendelijk ontvangen werden door Conny. Op basis van haar deskundig... Op zoek naar een geschikt salon voor ons buitenverblijf zijn we terecht gekomen bij Profijt Meubel Middelburg, waar we zeer vriendelijk ontvangen werden door Conny. Op basis van haar deskundig advies hebben we een geschikte 2- en 2,5-Creon zit gevonden (+ nog enkele bijpassende kussens). Conny nam alle tijd om onze wensen te aanhoren en te voldoen. We zijn nu in blijde verwachting van de levering over +-12 weken.

Ruime keuze zowel qua meubelen als stoffen (kleur), zitcomfort (vulling), ...

Het had wel leuk geweest als we een kopje koffie aangeboden hadden gekregen.

Goedemiddag meneer/mevrouw Peeters,
Goedemiddag meneer/mevrouw Peeters,
Bedankt voor uw mooie review! Heel leuk om te horen dat u zo goed geholpen bent in de winkel. We gaan dit ook zeker delen met onze collega Conny. We zullen uw tip over het aanbieden van een koffie zeker meenemen.
We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.

J. Beun

Het was de eerste keer dat ik het gebouw betrad en ik was verbaasd over de grootte ervan.
Ik was op zoek naar een relaxfauteuil en werd geholpen door Conny, die kennelijk plezier in haar werk heeft, heel goed met mensen om kan gaan en terzake kundig is. Een schoolvoorbeeld van een prima verkoopster. Ik heb haar dan ook bedankt voor de manier waarop waarop ze heeft geholpen. Een vriendin die met me mee kwam was het daar roerend mee eens.

De voorraad en de uitstraling.

Geen verbeterpunten of het moet zijn het aanbieden van een 'bakje' koffie. Wel een tip: zo doorgaan.

Beste meneer/mevrouw Beun,
Bedankt voor uw ontzettend mooie review! Heel leuk om te horen dat u zo goed geholpen bent. We gaan dit ook zeker doorgeven aan Conny.
We wensen u veel plezier...
Beste meneer/mevrouw Beun,
We wensen u veel plezier met uw nieuwe relaxfauteuil en we zien u graag terug in de winkel te Middelburg.

JM

Zeer positief.

Veel keuze, goed prijzen, goed advies.

Wat te drinken aanbieden wanneer klanten lang aan het winkelen zijn.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw mooie review! We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg. We zullen de tip over het drinken aanbieden zeker meenemen.
Goedemiddag,

Anneke Huiszoon

Zeer goede uitleg,bediening en advies.

Supergoede uitleg en advies,bij alles.
Zeker bij het uitproberen van div.zitcomfort.
Nu nog afwachten als bank geleverd wordt en in mijn kamer staat!

Entree is een beetje vreemd

Beste mevrouw Huiszoon,
Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Dit waarderen wij enorm. We wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe bank!
Beste mevrouw Huiszoon,

Rosanna Uijt de Haag

Goede service

Goede service en goede kwaliteit meubels

Beste mevrouw Uijt de Haag,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Wij waarderen dit enorm. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe bank.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Uijt de Haag,
Sophie

Fam Quist

Heel netjes geholpen

Wij zijn heel netjes en leuk geholpen door Esther.
Niks was haar te veel en goede uitleg overal over.
Bedankt EstheršŸ‘

Beste familie Quist,
Bedankt voor de mooie review! Dit waarderen wij enorm. Heel fijn om te horen dat u goed bent geholpen door mijn collega Esther.
We wensen u veel plezier met de nieuwe...
Beste familie Quist,
We wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen!

Danilo de Bree

Middelburg

Goed advies, niet pusherig.

Geen.

Beste meneer/mevrouw de Bree,
Beste meneer/mevrouw de Bree,
bedankt voor uw mooie review! Dit waarderen wij enorm. Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent. We zien u graag terug in ons filiaal te Middelburg.

Johan Bezuijen

Super

Het nette en zeer vriendelijke advies van Conny.
Top geholpen en geadviseerd.
Komen zeker terug.

Beste meneer Buzuijen,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Super om te horen dat u zo goed geholpen bent. We gaan dit ook zeker doorgeven aan de desbetreffende collega.
We zien u graag...
Beste meneer Buzuijen,
We zien u graag terug in ons filiaal te Middelburg.