Kristof

De bestelling is vlot verlopen, levering is gebeurd zoals was afgesproken.

Niettegenstaande er een verkeerde handleiding bijgevoegd was(waardoor we wel even "op het verkeerde been" geplaatst waren) ziet het er na controle van hoeveelheid en kwaliteit wel goed uit. Gezien... Niettegenstaande er een verkeerde handleiding bijgevoegd was(waardoor we wel even "op het verkeerde been" geplaatst waren) ziet het er na controle van hoeveelheid en kwaliteit wel goed uit. Gezien het nog wintert heb ik de tent nog niet "opgezet", maar na het downloaden van de juiste handleiding (beschikbaar op de site) denk ik wel dat het in orde zal komen.

snelle respons bij vragen, goede site, voldoende producten, duidelijke uitleg.

Meer foto's van de producten plaatsen zodat mensen die niet ter plaatse kunnen of wensen te gaan zich een beter beeld kunnen vormen van hoe de tent er uitziet. (enkele detailbeelden bijvoegen) +... Meer foto's van de producten plaatsen zodat mensen die niet ter plaatse kunnen of wensen te gaan zich een beter beeld kunnen vormen van hoe de tent er uitziet. (enkele detailbeelden bijvoegen) + uiteraard de juiste handleiding bijvoegen

Vmdc vof

Heel goed geen problemen ondervonden.

Draagbare dozen.

Hostel De Veurs

Zeer tevreden !

super snelle service

nee alles oké

Gevonden via internet ,wel lang moeten zoeken om iets te vinden in de buurt .

Ben het zelf kunnen gaan afhalen , bij andere soortgelijke bedrijven gaat alles via thuisleveringen .

Donny Borsboom

Geweldige service? Supersnelle levering en topproduct

Snelle korte en correcte communicatie. Degelijke prijs

Stuur het plan al mee met de bestelbon.
Bij ons was er geen plan bij de pakketten en moesten we deze zelf op de site gaan zoeken.
Als deze bij bestelling al wordt doorgestuurd kan men...
Stuur het plan al mee met de bestelbon.
Als deze bij bestelling al wordt doorgestuurd kan men zich dit al eens rustig bekijken voor een vlotte opbouw.

Goeie service, correcte afspraken en fijne samenwerking reeds 4 jaar klant!

Wij huren elk jaar een stretch tent voor ons festival. geleverd en geplaatst. zeer sympathiek team om mee samen te werken.

bij natte grond de piketten iets minder schuin in slaan :-).

Malotte Two

Correcte communicatie de levering gebeurde in 2 keer maar waren geïnformeerd door de firma.

Farrah De Groef

Goede ervaring! Bij levering was er 1 tas van onze set stuk en heb dit meteen gemeld. Omdat het niet meteen opgelost geraakte loopte de frustaties echter hoog op. Nadien bleek het te gaan om een... Goede ervaring! Bij levering was er 1 tas van onze set stuk en heb dit meteen gemeld. Omdat het niet meteen opgelost geraakte loopte de frustaties echter hoog op. Nadien bleek het te gaan om een communicatieprobleem dat we snel en correct hebben kunnen oplossen. Dik in orde dus!

Mail met exacte leverdag was super handig!

communicatie tussen koper - verkoper en bol.com

communicatie tussen koper - verkoper en bol.com

Had via bol.com een bericht verzonden inclusief foto's maar die waren blijkbaar niet meteen aangekomen. Rechtstreeks met de verkoper mailen lijkt me stukken makkelijker... Ook kreeg ik van beide een mail met de exacte leverdag maar beide gaven een andere dag aan.

Uitgebreid gamma aan proffessioneel materiaal.

Prijs/kwaliteit zeer sterk product