J. Bod

duidelijke website, duidelijke communicatie en snelle levering.

neen

Mooie tenten, vriendelijke en snelle service!

William Allard

Snelle afhandeling

Handleiding voor het in elkaar plaatsen zou wat beter kunnen beschreven worden vooral dakconstructie.
Uiteindelijk hadden wij het wel door wat technische achtergrond maar voor een leek niet zo simpel .
Het betreft hier het plaatsen van frame pole 1 de steel wire 22 en de turnbuckle 21

Jonas piro

Na een late levering, heb ik excuses mogen ontvangen als ook een verklaring waarom deze te laat was. Het was dan ook de fout van de transporteur.
Zeer vriendelijke en snelle reactie!

Snelle en goede communicatie

Doe zo verder

Marianne Verhaegen

Snelle levering en artikel was ok

Erop toezien dat het artikel kompleet is en geen breuken vertoond

Baeten

Goede service

Duidelijke site

Eventueel voorstel datum levering te voorzien bij plaatsen bestelling

De Backer John

Vriendelijk en behulpzaam! en super service

Michiels Bart

Hoedje af voor deze firma .ze hebben mij uit de nood geholpen normaal werd tent woensdag geleverd ze hebben ze toch nog op dinsdag geleverd omdat ik een verjaardagsfeest had die dag .dikke pluim... Hoedje af voor deze firma .ze hebben mij uit de nood geholpen normaal werd tent woensdag geleverd ze hebben ze toch nog op dinsdag geleverd omdat ik een verjaardagsfeest had die dag .dikke pluim voor die gasten

Peeters Fernand

Zeer goede service

Snelle bediening

Dirk Ricour

Ik kan nog geen beoordeling geven gezien de tent pas begin juni zal geleverd worden