Vlotte vriendelijke service

Mogelijkheid om een mix te maken tss nieuwe producten en 2de hands producten

Misschien een verklikker aan de poort van het magazijn zodat u een klant tegemoet kan komen.

Restaurant de zoete zonde

Eerste keer dat ik bij u iets bestel. Alles is zeer vlot verlopen. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, wij zetten de tent donderdag op, maar op het eerste gezicht is ook dit perfect.

Vlug en correct

niet direct, wij moeten de tent nog opzetten, dit gebeurd donderdag.

Stefaan Proost Buurtwerking muylenberg

Het is een goede service..

Alles verloopte perfect

Goed, degelijk materiaal e, geleverd volgens afspraak

Degelijke kwaliteit

Levering zou sneller kunnen

Stefaan Proost Buurtwerking muylenberg

Ik ben heel tevreden. Super lieve vriendelijke. Mensen.

Ze zijn altijdberijkbaar zowel voorde levering als tijdens de levering

A. Buyserd

Aankoop ging erg moeizaam. De site was duidelijk en bestelling was snel geplaatst. betaald met Ideal. maar het duurde toch nog een week of twee en vele mails voor de tent bij mij was. verder klopte... Aankoop ging erg moeizaam. De site was duidelijk en bestelling was snel geplaatst. betaald met Ideal. maar het duurde toch nog een week of twee en vele mails voor de tent bij mij was. verder klopte de levering niet, maar dat lijkt netjes opgelost te gaan worden.

moet hem nog voor de eerste keer opzetten.

Beter lezen wat er gevraagd word in de mail van de klant, dat voorkomt irritatie.

ZEER SNELLE LEFERING

duidelijk omschrijven waar de spaarpunten blijven

Ter Beeke

Zeer snelle levering.

Was de eerste maal,

zeer hulpvaardig bij inladen.

zeer koel ontvangst aan de balie

Duroi Franky

We hebben de tent op voorhand betaald met een levertijd van 5 dagen. Ondertussen zijn we geïnformeerd dat de tent niet op stock is. Gezien we reeds vooraf betaald hebben en we tot op heden nog geen... We hebben de tent op voorhand betaald met een levertijd van 5 dagen. Ondertussen zijn we geïnformeerd dat de tent niet op stock is. Gezien we reeds vooraf betaald hebben en we tot op heden nog geen antwoord hebben gekregen wanneer er zal geleverd worden, moeten we stellen dat we niet tevreden zijn.

Gelieve de klant onmiddellijk te verwittigen als er niet binnen gestelde termijn kan geleverd worden, i.p.v. de klant te laten bestellen en betalen en dan te laten weten dat de gestelde producten niet beschikbaar zijn.