Marcel

Prettig overleg, snelle levering, excellente drukkwaliteit.

Femke Bakker

Hoewel ik een 'standaardpakket' had, waarbij ik veel zelf zou doen, heb ik veel begeleiding en hulp gekregen. Het ontwerp voor de omslag was mooier dan ik had bedacht en voegde echt iets toe. Ze... Hoewel ik een 'standaardpakket' had, waarbij ik veel zelf zou doen, heb ik veel begeleiding en hulp gekregen. Het ontwerp voor de omslag was mooier dan ik had bedacht en voegde echt iets toe. Ze waren nooit te beroerd om mijn vragen te woord te staan en een helpende hand te bieden. Goede suggesties ook, n.a.v. de proefdruk om me te helpen er een zo mooi mogelijk proefschrift van te maken. Het printen gebeurde snel, alles werd goed en netjes afgeleverd. Kortom, goede service, creatieve en kundige medewerkers, en als klant voel je je gehoord en gezien.

Bert

Vriendelijk, met veel aandacht voor persoonlijke wensen, duidelijke instructies, snelle levering.

E de Graaf

Vandaag mijn proefschriften opgehaald. Wat een fijne samenwerking. Luisteren, adviseren en meedenken. Continu afstemmen om te komen tot mijn perfecte proefschrift.

Laura

Ik ben heel tevreden met het laten printen van mijn proefschrift bij proefschriftenprinten.nl! De communicatie was perfect, ontwerp van de omslag heel erg mooi en alles perfect op tijd geleverd!

Cis

Prettig. Duidelijke opties en offerte. Snelle reacties op vragen en flexibel bij het opmaken van het proefschrift.

B.M. Ensing

Wij hebben een programmaboek laten maken. Was prima, snelle lijnen.