8.3/10
7.8/10

LWM van de Ven

goed

Heerlijke zaterdagkrant dvhn

heerlijke krant en ligt zaterdags al vroeg in de bus

nee

Duidelijk aangegeven hoe het werkt!

Duidelijke info

Perfect

Het was goed en duidelijk

Nee vond het prima zo

Duidelijk

Arnout

Duidelijk en goed.

De krant blijft wel lang weg. 9mei het eerste exemplaar dat 14 dagen.

Duidelijke site

Verjaardagskaart waarop staat vermeld dat de jarige een proefabonnement krijgt.

Goed, snel geregeld.

Duidelijkheid

Machtiging om geld af te schrijven mag eigenlijk niet, beter is betaling met iDeal.

Toen ik eenmaal door had dat ik inderdaad via deze site het abbonement moest aanvragen was het allemaal prima!

In 1e instantie dacht ik dat ik abuis was omdat ik dacht dat ik ‘gewoon’ op de site van Privé een abbonement moest/kon aanvragen. Dus wat meer info aan begin van de site, bovenaan de pagina zou wel... In 1e instantie dacht ik dat ik abuis was omdat ik dacht dat ik ‘gewoon’ op de site van Privé een abbonement moest/kon aanvragen. Dus wat meer info aan begin van de site, bovenaan de pagina zou wel fijn zijn

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste, Deze website is niet de enige plek waar u uw abonnement op de Privé kunt aanvragen. Wij zijn namelijk niet de uitgever van de Privé. De Privé heeft ook een eigen website waar u het... Beste, Deze website is niet de enige plek waar u uw abonnement op de Privé kunt aanvragen. Wij zijn namelijk niet de uitgever van de Privé. De Privé heeft ook een eigen website waar u het abonnement aan had kunnen vragen. Met vriendelijke groet, Renate Vermeulen.

prima

nee