7.8/10

AGC. Jansen-Zondag

Positief

duidelijke scheiding diverse bladen

I

Ok, maar erg onhandig dat je je IBAN nummer moet invullen. Heb daardoor per ongeluk verkeerde nummer ingevuld. Het zou makkelijker zijn geweest als er gewoon een iDeal of Paypal link was.

Simpel en duidelijke lay out

Erg onhandig dat je je IBAN nummer moet invullen. Heb daardoor per ongeluk verkeerde nummer ingevuld. Het zou makkelijker zijn geweest als er gewoon een iDeal of Paypal link was.

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste,
Wij maken geen gebruik van een Ideal of Paypal link omdat wij het abonnementsgeld niet zelf innen. Dit doet de uitgever. Daarom hebben wij gekozen voor het doorgeven van een automatische incasso.

A. Ozinga

Snel

None

Heel goed

Ik had na twee weken nog niets van de uitgever van het bestelde blad (Mikrogids) vernomen; mail naar u gestuurd en ik had binnen een dag antwoord (en probleem was opgelost). Mevrouw Renate Vermeulen... Ik had na twee weken nog niets van de uitgever van het bestelde blad (Mikrogids) vernomen; mail naar u gestuurd en ik had binnen een dag antwoord (en probleem was opgelost). Mevrouw Renate Vermeulen heeft dit heel goed gedaan voor mij.

aan proefabonnement.nl hoeft wat mij betreft niets veranderd; het werkte als een trein. De vertraging lag bij de blad-uitgever.

Astrid

Word duidelijk vermeld dat t abonnement stopt !!

Mulders

Heb het maandblad gelezen geleverd bij volkskrant

Geen mening

Geen mening

Oscar

We hebben de Trouw besteld, we hadden heel snel een reactie. Site was heel duidelijk en het verloopt allemaal heel goed.

Snelheid, duidelijkheid

Nvt

makkelijk in te vullen

geen idee

Het in orde maken was erg gemakkelijk en prettig. Echter had ik een cadeauabonnemnet geregeld en het werd op mijn adres bezorgd ipv op het adres van de beoogde ontvanger. Toen ik hierover belde was... Het in orde maken was erg gemakkelijk en prettig. Echter had ik een cadeauabonnemnet geregeld en het werd op mijn adres bezorgd ipv op het adres van de beoogde ontvanger. Toen ik hierover belde was de reactie alleen maar - wil je het laten weten, als het de volgende keer weer fout gaat. Geen klantgerichte, servicegerichte of vertrouwen wekkende reactie.

Zie boven

Zie boven

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste,
U heeft telefonisch contact gehad met de uitgever, niet met ons. Wij communiceren namelijk niet per telefoon. Het spijt ons dat de uitgever uw klacht niet afdoende heeft kunnen oplossen.