8.3/10
7.8/10
7.8/10

Kan nog geen mening hierover geven daar het abonnement nog niet is ingegaan.

Ik mis als je iemand een verjaardagsabonnement geeft een vraag op welke datum deze persoon jarig is.

Ria

Dat ging prima, ik wilde de bestelling als cadeau geven en kon dat redelijk makkelijk vinden.

Dat er verschil werd weergegeven tussen gewoon een eigen proefabonnement of een proefabonnement als cadeau te geven.

Ja ik heb verbeterpunten.
Als een proefabonnement cadeau wordt gegeven, mag er van mij nog duidelijker dit bij gezet worden.
- Vul hier als gever uw adresgegevens in
- Vul hier voor de ontvanger de adresgegevens in

vrijhoeven

Ik hoef geen proefabbonnement want u zegt 4 euro voor 4 weken maar dat is een digitale krant en die wil ik niet ook kan ik niet aangeven of ik regio tiburg of de Langstraat wil dus ik zie er van af

niet goed jullie willen alleen dat mensen digitaal gaan lezen

ingeborg Drulman

Gaat wel

Allemaal snel geregeld.

Ik wilde het abonnement kado doen.
Dit lukte niet ik heb mijn eigen naam ingevuld en geb.dat. ingevuld en het adres waar het heen moest van degene die het kado krijgt. Ik had liever alle gegevens ingevuld van degene die het kado krijgt en ik had gelijk met ideal willen betalen. Ik vind dat als het een proefabonnement is het gewoon moet stoppen na afloop. Nu moet ik het in de gaten blijven houden wanneer ik het moet opheffen. Dat is geen leuk kado voor degene die het geeft.

De prijs uiteindelijk, en daarom kijk ik hier op. Goedkoper dan bij de uitgever zelf.

Tot dusver goed

Zag er degelijk uit

Prima, duidelijk en snel geregeld

duidelijk

tot nog toe niet

Kan nog niet over oordelen, periode moet nog beginnen!!!!!

kan nog niet over oordelen!!