7.8/10
7.6/10
7.8/10

Het is een duidelijke website en het is makkelijk om een abonnement aan te vragen.

Duidelijk/overzichtelijk, makkelijk in te vullen

Geen verbeterpunten

Buunk

Duidelijkheid

Truus Hamstra

Erg handig op deze manier.

prima

geen.

Bianca

Op zich prima, duurde alleen erg lang voordat ik de bevestigingsmail kreeg

leuke aanbiedingen

ook de 13 nummers automatisch laten stoppen, want deze wilde ik graag kado geven

goede aanbieeidngen

Tot nu toe goed. Alle moet echter nog worden afgewikkeld.

Overzichtelijk en duidelijk

Op dit moment niets

goed overzicht

Ed Kleuters

Snel en duidelijk

Goede uitleg

Slecht!!
Ik heb een proefabonnement afgesloten en een eenmalige machtiging afgegeven voor 1 bedrag.
Slecht!!
Bij het afsluiten stond aangegeven dat het abonnement na een bepaald aantal weken vanzelf stopte. Dit stond echter niet in de bevestiging dus heb ik voor de zekerheid even een mail gestuurd. Teven heb ik hierin aangekaart dat er een ander bedrag van de rekening is afgeschreven ( waarschijnlijk worden het 3 termijnen, maar ik heb akkoord gegeven voor 1 bedrag niet voor termijnbedragen). Op mijn mail geen reactie ontvangen. Daarna nog 3x gemaild (zonder enige respons) en een keer gebeld waarbij ik veel te lang in de wacht stond en dus de verbinding verbroken heb.
Voor een professioneel bedrijf echt belachelijk!! En als ik een klacht in wil dienen moet dat per brief, anders kan het niet.. in wat voor tijd leven we?!

Niks

Reageren op je klanten

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste,
Beste,
U heeft naar alle waarschijnlijkheid contact gehad met de uitgever en niet met ons. U kunt ons namelijk niet telefonisch bereiken. Deze review betreft de aanvraag van uw abonnement, niet de verdere verwerking ervan door de uitgever.

Elly

Duidelijke website.

De website was gemakkelijk te vinden en de verschillende keuzes waren duidelijk.

Ik heb getwijfeld waar ik mijn naam (de gever van het cadeau) in moest vullen en de naam van de ontvanger.
Dit omdat ik zoveel gegevens in moest vullen. (geb, datum, telefoon, adres etc) het leek mij logischer dat jullie deze gegevens van de ontvanger wilden weten.