8.3/10
7.8/10
7.9/10

Uitstekend

duidelijk

Duidelijke taal, niet te veel bla bla

Goed zo!

x

Correct

Duidelijk

Hulskotte

Wel goed, ik hoop wel een strakke aanbieding te krijgen voor langere tijd. Ben benieuwd wat er uitkomt, als de aanbieding goed is wil ik denk ik deze krant wel een periode houden

Correcte afspraken.

Ja, ook voor trouwe leden een strakke prijs!!

Slecht

Ik heb alles ingevuld en zag toen dat daar NIET de krant bijzat die ik wilde, heb toen NIET op verzonden geklikt en nu krijg ik een proefabonnement, van wat?

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat het niet duidelijk is wat u nu heeft aangevraagd.

Ik begrijp niet helemaal hoe de bestelling is verlopen, aangezien u bij ons (Proefabonnement.nl) eerst kiest voor een aanbieding en hierna pas uw gegevens invult. Het ook zij, op basis van uw emailadres vind ik een aanvraag voor een proefabonnement op Dagblad van het Noorden: 10 weken (60 nrs.) voor 25 euro.

Als dit niet de bedoeling is, kunt u deze nog annuleren door een email te sturen naar service@proefabonnement.nl.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn.

Jaap Groenendijk

Alpinatours

Uitstekend

Alles

Geen enkele!

Prima, alleen wilde ik een jaarproefabonnement geven en dat was er helaas niet meer. Jammeraa

Ziet er goed uit, wij lezen zelf met plezier het geschiedenismagazine (met abonnement ).

Op de folder die ik in mijn geschiedenismagazine vond en die ik even bewaarde om het proefabonnement cadeau te gevend stond geen einddatum wanneer het geldig was. Ik zag dus later toen ik inlogde pas dat de aanbiedingen op de website stonden.Jammer.
Klopte dus wel van jullie kant, maar ik vond het wat verwarrend helaas. Nu heb ik dus een half jaar cadeau gedaan ipv een jaar.

Nog geen ervaring

originele site

Ik heb gisteren iets aangevraagd en verder is het stil. Geen ervaringen dus. Misschien iets te vroeg voor deze actie uwerzijds.

Nvt

Nvt

Marlike

Nog geen ervaring met Proefabonnement.nl. Gisteren voor het eerst een proefabonnement aangevraagd

Overzichtelijk, Duidelijk wat ik bestelde en wat ik kon verwachten