8.3/10

Alle is gewoon goed.

Geen verbeter tips.

Duidelijk, makkelijk en snel

Duidelijk overzichtelijke site

Tot nu toe prima. Ik heb in het verleden ook al eens een proefabonnement cadeau gedaan. Dat was goed geregeld.

Duidelijke info over het abonnement en het vanzelf stoppen ervan, over de prijs.

Ik vind het jammer dat er iets is verdwenen. Vorig jaar gaf ik een proefabonnement en kon ik een bladzijde downloaden die leuk was om te geven, zodat de ontvanger wist wat het cadeau was. Dit jaar werd vermeld dat je, om iets tastbaars te kunnen geven, een tijdschrift kon kopen in de winkel. En dat dit (logischerwijs) geen deel uitmaakte van het abonnement. Ik vind dat een achteruitgang.

Nare ervaring met Prive. Een proefabonnement afgesloten voor 11 nummer zit in eraan vast. Krijg een rekening van prive dreigen met incasso kosten etc...vervolgens meerdere malen contact gezocht. U...

Ja niet doen...

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste meneer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat er een misverstand is ontstaan over het abonnement. We helpend deze graag op te lossen.

Op basis van de gegevens die u hier geeft, kan ik helaas niet direct een bestelling terugvinden. Heeft u de emailbevestiging nog die wij u gestuurd hebben? Zo ja, zou u deze dan terug kunnen sturen naar service@proefabonnement.nl. Dan helpen wij u daar graag verder.

Heeft u de email niet, stuurt u ons dan een email naar service@proefabonnement met hierin uw volledige naam en woonplaats en het emailadres waarmee de bestelling is gedaan.

Wij hopen u van dienst te mogen zijn.

Jaap Groenendijk

Jans

Ik heb nog niets gehoord. Per wanneer etc.

Ik kon niet zien of ik de aanvraag verzonden had. Dus had ik de aanvraag 2x verzonden. Heb daarna mail gestuurd. In de hoop dat het 1x geannuleerd word.

Overzichtelijk

Ik heb een proefabonnement op de Girlz genomen.

Het was makkelijk en snel

Uitstekend

duidelijk