8.3/10
7.8/10
7.8/10

Rian

Goed, het gaat gemakkelijk.

het is gemakkelijk.

Geen verbeterpunten.

h de vries

Redelijk

deze is vrij goed

iets meer op de voorgrond laten zien

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste,
Beste,
U heeft een review geplaatst van de krant die u via ons heeft aangevraagd. Wij vragen u echter bij deze review om uw mening te geven over onze organisatie. Zou u dat alsnog willen doen? Alvast bedankt voor uw moeite!
Vriendelijke groet,
www.proefabonnement.nl

Dankers

Dat vondt ik uit stekend heel over zichtig

Omdat hij heel duidelijk is

Ik heb geen verbetering ik vindt het goed zo

Duidelijk

Alle is gewoon goed.

Geen verbeter tips.

Duidelijk, makkelijk en snel

Duidelijk overzichtelijke site

Tot nu toe prima. Ik heb in het verleden ook al eens een proefabonnement cadeau gedaan. Dat was goed geregeld.

Duidelijke info over het abonnement en het vanzelf stoppen ervan, over de prijs.

Ik vind het jammer dat er iets is verdwenen. Vorig jaar gaf ik een proefabonnement en kon ik een bladzijde downloaden die leuk was om te geven, zodat de ontvanger wist wat het cadeau was. Dit jaar... Ik vind het jammer dat er iets is verdwenen. Vorig jaar gaf ik een proefabonnement en kon ik een bladzijde downloaden die leuk was om te geven, zodat de ontvanger wist wat het cadeau was. Dit jaar werd vermeld dat je, om iets tastbaars te kunnen geven, een tijdschrift kon kopen in de winkel. En dat dit (logischerwijs) geen deel uitmaakte van het abonnement. Ik vind dat een achteruitgang.

Nare ervaring met Prive. Een proefabonnement afgesloten voor 11 nummer zit in eraan vast. Krijg een rekening van prive dreigen met incasso kosten etc...vervolgens meerdere malen contact gezocht. U... Nare ervaring met Prive. Een proefabonnement afgesloten voor 11 nummer zit in eraan vast. Krijg een rekening van prive dreigen met incasso kosten etc...vervolgens meerdere malen contact gezocht. U heeft de kleine lettertjes niet gelezen. was het antwoord en gewoon braaf betalen tot november want u heeft nu pas opgezegd! Dit terwijl jullie aangeven dat het na 11 nummers automatisch stopt. M ag ik het verder uitzoeken met de Prive.
Dus niet doen, je wordt er gewoon ingeluisd met de kleine lettertjes,,,,gewoon slecht dit. Ik doe het nooit meer klaar met de mooie praatjes van het stopt automatisch.

Ja niet doen...

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste meneer/mevrouw,
Vervelend om te vernemen dat er een misverstand is ontstaan over het abonnement. We helpend deze graag op te lossen.
Op basis van de gegevens die u hier geeft, kan...
Beste meneer/mevrouw,
Op basis van de gegevens die u hier geeft, kan ik helaas niet direct een bestelling terugvinden. Heeft u de emailbevestiging nog die wij u gestuurd hebben? Zo ja, zou u deze dan terug kunnen sturen naar service@proefabonnement.nl. Dan helpen wij u daar graag verder.
Heeft u de email niet, stuurt u ons dan een email naar service@proefabonnement met hierin uw volledige naam en woonplaats en het emailadres waarmee de bestelling is gedaan.
Wij hopen u van dienst te mogen zijn.
Jaap Groenendijk