8.3/10
7.8/10
7.8/10

Het in orde maken was erg gemakkelijk en prettig. Echter had ik een cadeauabonnemnet geregeld en het werd op mijn adres bezorgd ipv op het adres van de beoogde ontvanger. Toen ik hierover belde was...

Zie boven

Zie boven

Beste,

U heeft telefonisch contact gehad met de uitgever, niet met ons. Wij communiceren namelijk niet per telefoon. Het spijt ons dat de uitgever uw klacht niet afdoende heeft kunnen oplossen.

W. de Wit

Niet goed.

De reactie van een medewerker.

Oude bankrekeningen accepteren en niet dien alsof het een onbekend nummer is.

F.J.H. Debeij

Is me erg goed bevallen

Alles goed overzichtelijk en daarom erg prettig om te lezen

Neen , ik ben zeer tevreden

Baj de Hasn

Ik heb een abonnement van tvfilm afgesloten. Dat ging goed. Alleen heb ik geen bevestiging gekregen. En bij navraag bij Tvfilm blijkt dat de aanmelding voor het lidmaatschap ook nog niet binnen...

Snelheid

Zet een telefoonnummer neer
Geef aan hoe lang het duurt voordat de bevestiging komt. Dat is iig niet in enige minuten.

Wees bereikbaar voor vragen!

Voldoende

snelle reactie

Alles goed ingevuld en geeft foutmelding over banknummer. Later blijkt het toch te zijn doorgestuurd dus ik hoop dat er geen twee kranten komen

Gemak

Zie bovenstaand

Het leek goed maar heb tot op heden nog niks vernomen van het abonnement

Beste,

Het is normaal dat het doorgaans een poosje duurt voordat u van de uitgever hoort. Wij willen u daarom vragen nog wat geduld te hebben.

snell

nee

Mark

Super makkelijk in te vullen, jammer dat het invullen van het rekening nummer niet goed ging

Makkelijk in te vullen

rekening nummer invullen gaf problemen, verbeter dit of geef extra informatie waarom het fout gaat

Het was niet mogelijk om mijn bankgegevens door te geven via de website. Ik herhaaldelijk de foutmelding, dat mijn bankinformatie niet juist zou zijn, terwijl ik alles verschillende keren met de...

zie boven

zie boven

Beste,

WIj ondervinden op dit moment tijdelijk problemen met de verwerking van rekeningnummers in onze aanmeldformulieren. Hier wordt hard aan gewerkt. U kunt deze foutmelding omzeilen door een door ons te verstrekken testnummer in te vullen waardoor het formulier kan worden verzonden. Wij passen dan achteraf het formulier aan met het juiste rekeningnummer.