7.8/10

A. Ozinga

Snel

None

Heel goed

Ik had na twee weken nog niets van de uitgever van het bestelde blad (Mikrogids) vernomen; mail naar u gestuurd en ik had binnen een dag antwoord (en probleem was opgelost). Mevrouw Renate Vermeulen... Ik had na twee weken nog niets van de uitgever van het bestelde blad (Mikrogids) vernomen; mail naar u gestuurd en ik had binnen een dag antwoord (en probleem was opgelost). Mevrouw Renate Vermeulen heeft dit heel goed gedaan voor mij.

aan proefabonnement.nl hoeft wat mij betreft niets veranderd; het werkte als een trein. De vertraging lag bij de blad-uitgever.

Astrid

Word duidelijk vermeld dat t abonnement stopt !!

Mulders

Heb het maandblad gelezen geleverd bij volkskrant

Geen mening

Geen mening

Oscar

We hebben de Trouw besteld, we hadden heel snel een reactie. Site was heel duidelijk en het verloopt allemaal heel goed.

Snelheid, duidelijkheid

Nvt

makkelijk in te vullen

geen idee

Het in orde maken was erg gemakkelijk en prettig. Echter had ik een cadeauabonnemnet geregeld en het werd op mijn adres bezorgd ipv op het adres van de beoogde ontvanger. Toen ik hierover belde was... Het in orde maken was erg gemakkelijk en prettig. Echter had ik een cadeauabonnemnet geregeld en het werd op mijn adres bezorgd ipv op het adres van de beoogde ontvanger. Toen ik hierover belde was de reactie alleen maar - wil je het laten weten, als het de volgende keer weer fout gaat. Geen klantgerichte, servicegerichte of vertrouwen wekkende reactie.

Zie boven

Zie boven

Reactie Proefabonnement.nl:

Beste,
U heeft telefonisch contact gehad met de uitgever, niet met ons. Wij communiceren namelijk niet per telefoon. Het spijt ons dat de uitgever uw klacht niet afdoende heeft kunnen oplossen.

W. de Wit

Niet goed.

De reactie van een medewerker.

Oude bankrekeningen accepteren en niet dien alsof het een onbekend nummer is.

F.J.H. Debeij

Is me erg goed bevallen

Alles goed overzichtelijk en daarom erg prettig om te lezen

Neen , ik ben zeer tevreden

Baj de Hasn

Ik heb een abonnement van tvfilm afgesloten. Dat ging goed. Alleen heb ik geen bevestiging gekregen. En bij navraag bij Tvfilm blijkt dat de aanmelding voor het lidmaatschap ook nog niet binnen... Ik heb een abonnement van tvfilm afgesloten. Dat ging goed. Alleen heb ik geen bevestiging gekregen. En bij navraag bij Tvfilm blijkt dat de aanmelding voor het lidmaatschap ook nog niet binnen is. Ik ga ervan uit dat het snel is opgelost. Want ook nog geen reactie op mijn mail ontvangen.

Snelheid

Zet een telefoonnummer neer
Geef aan hoe lang het duurt voordat de bevestiging komt. Dat is iig niet in enige minuten.

Wees bereikbaar voor vragen!