8.3/10
7.8/10
7.9/10

Het leek goed maar heb tot op heden nog niks vernomen van het abonnement

Beste,

Het is normaal dat het doorgaans een poosje duurt voordat u van de uitgever hoort. Wij willen u daarom vragen nog wat geduld te hebben.

snell

nee

Mark

Super makkelijk in te vullen, jammer dat het invullen van het rekening nummer niet goed ging

Makkelijk in te vullen

rekening nummer invullen gaf problemen, verbeter dit of geef extra informatie waarom het fout gaat

Het was niet mogelijk om mijn bankgegevens door te geven via de website. Ik herhaaldelijk de foutmelding, dat mijn bankinformatie niet juist zou zijn, terwijl ik alles verschillende keren met de...

zie boven

zie boven

Beste,

WIj ondervinden op dit moment tijdelijk problemen met de verwerking van rekeningnummers in onze aanmeldformulieren. Hier wordt hard aan gewerkt. U kunt deze foutmelding omzeilen door een door ons te verstrekken testnummer in te vullen waardoor het formulier kan worden verzonden. Wij passen dan achteraf het formulier aan met het juiste rekeningnummer.

Ging goed hoor

Ging goed

Nee hoor

Was duidelijk

dat ik het herhaaldelijk kon doen, en nu denk jaaaaa

de klantenservice werkt vreemd, wel/niet een abbonoment.
dan regel ik het zelf wel.
en ik werd op 1 dag 2x gebeld om mee te doen met een aanbieding.
en 3 0 minuten later werd alles ontkent....
dit riekt naar afzetterij.

Beste,

U bent niet door ons benaderd over de telefoon, wij communiceren namelijk alleen per mail. U bent waarschijnlijk door de uitgever zelf benaderd.

Heel goed

heel uitbereid

nee

De aanvraag ging heel vlot. Het annuleren helaas niet zo vlot maar nadat ik deze review invulde is alles naar tevredenheid geregeld.

De aanvraag was binnen paar minuten geregeld

Opzeggen annuleren veel makkelijker maken en sneller reageren op annulering aanvragen ed

Overzichtelijk en duidelijk

nvt